-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!goblin2!goblin.stu.neva.ru!news-hub.siol.net!nx02.iad01.newshosting.co
m!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-
02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Date: Sat, 08 Mar 2014 19:25:00 +0100
From: Artur Maśląg <f...@p...com>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:24.0) Gecko/20100101
Thunderbird/24.3.0
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Winny choc mial_zielone - 130km/h w centrum miasta
References: <lf479o$ntk$1@news.supermedia.pl> <lf4thb$v8r$1@news.task.gda.pl>
<53160e10$0$2160$65785112@news.neostrada.pl>
<53161a2f$0$2234$65785112@news.neostrada.pl>
<lf588j$2r5$1@usenet.news.interia.pl>
<53162ec9$0$2153$65785112@news.neostrada.pl>
<lf5cia$5ca$1@wieslauf.sub.de>
<53163ea5$0$2143$65785112@news.neostrada.pl>
<lf5nla$a85$1@news.task.gda.pl>
<X...@1...0.0.1>
<lfa58o$ceu$1@node2.news.atman.pl>
<53197fba$0$2376$65785112@news.neostrada.pl>
<1...@4...net> <s...@m...org>
<7...@g...com>
<oog1da7fvrbw$.dlg@myjk.org> <531a2bd5$0$2152$65785112@news.neostrada.pl>
<531a391b$0$2245$65785112@news.neostrada.pl>
<531b2603$0$2152$65785112@news.neostrada.pl>
<531b325c$0$2370$65785112@news.neostrada.pl>
In-Reply-To: <531b325c$0$2370$65785112@news.neostrada.pl>
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 44
Message-ID: <531b60df$0$2230$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 109241238172.warszawa.vectranet.pl
X-Trace: 1394303199 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 2230 109.241.238.172:60602
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2526686
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2014-03-08 16:08, Smok Eustachy pisze:
> W dniu 08.03.2014 15:13, Artur Maśląg pisze:
> /..../
>>
>> Osobiście uważam, że niekoniecznie tak należałoby sprawę stawiać.
>> Tak naprawdę nie wiemy i się nie dowiemy, czy kierowca Opla
>> popełnił błąd i jaki - mógł Mercedesa nie widzieć, bądź źle
>> ocenić jego prędkość, jeżeli go w ogóle widział.
>
> Bo był przesłonięty.
Znam to miejsce doskonale - mógł go nie widzieć, mógł równie
dobrze zobaczyć gdzieś daleko i wziąć poprawkę na szybszą jazdę
niż dopuszczalna, ale nie x3. Człowiek się nie przygląda dokładnie
każdemu użytkownikowi ruchu i nie ma radaru w oczach.
To naturalne zachowanie.
> Jednak
>> popełnienie błędu niekoniecznie oznacza winę po jego stronie,
>> stąd właśnie jednak sądy powinny (i coraz częściej to robią)
>> orzekają na podstawie analizy przyczynowo-skutkowej, a nie
>> po łebkach, choć tak łatwiej, prościej itd.
>>
> I tak powinno być
Owszem, powinno, i tak też postępują sady po lepszej stronie
naszej zachodniej granicy.
> Zgoda. Nie chodzi o celowe działanie na szkodę, ale o świadomość
> zagrożenia, jakie się stwarza.
Wiesz, wiele osób zwyczajnie nie 'myśli' i później się dziwi do
czego doprowadziło ich zachowanie. Skoro tyle razy się udawało...
A jak się nie uda to wina oczywiście innych...
Zresztą, wystarczy poczytać na grupie opowieści, obejrzeć
filmiki itd.
> Czasem bowiem ograniczenie prędkości nie jest tylko postawione w celu
> działania fotoradaru, ale ma uzasadnienie w bezpieczeństwie.
Najczęściej tak jest i nie ma to nic wspólnego z postawieniem FR.
Jakoś za granicą ograniczenia podobne i tam specjaliści jakoś
częściej je honorują...
Następne wpisy z tego wątku
- 08.03.14 20:00 Budzik
- 08.03.14 20:00 Budzik
- 08.03.14 20:01 Artur Maśląg
- 08.03.14 20:11 Artur Maśląg
- 09.03.14 00:24 J.F.
- 09.03.14 02:15 J.F.
- 09.03.14 09:37 Myjk
- 09.03.14 10:16 Cavallino
- 09.03.14 10:17 Cavallino
- 09.03.14 10:18 Cavallino
- 09.03.14 10:20 Cavallino
- 09.03.14 10:23 Cavallino
- 09.03.14 10:25 Cavallino
- 09.03.14 14:38 Marek Dyjor
- 09.03.14 14:38 Marek Dyjor
Najnowsze wątki z tej grupy
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
- Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Warszawa => Administrator Bezpieczeństwa IT <=
- 2024-12-12 Ostrów Wielkopolski => Trener zespołu sprzedaży Call Center <=
- 2024-12-12 Kraków => Key Account Manager <=
- 2024-12-11 SEP 1 kV E
- 2024-12-11 DNS restrictions are on
- 2024-12-11 wielkie bu
- 2024-12-11 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-11 Aku LiPo źródło dostaw - ktoś poleci ?
- 2024-12-11 Warszawa => Specjalista Bezpieczeństwa Informacji <=
- 2024-12-11 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-11 Warszawa => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-11 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-11 Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- 2024-12-11 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-11 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=