  • 31. Data: 2012-02-09 13:46:56
    Temat: Re: Winiety s?owckie
    Od: "Big Back" <B...@o...pl>

    >Sprawdź w swojej obowiązkowej lekturze: "Krótki kurs historii WKP(b)" -

    reczej sprawć tu

    http://www.salonkulturalny.pl/mariusz-surosz-%E2%80%
    9Epepiki%E2%80%9D-recenzja/

    i raczej ty zdziw sie

    BB

  • 32. Data: 2012-02-09 13:48:13
    Temat: Re: Winiety słowckie
    Od: "Big Back" <B...@o...pl>

    >Dąbrowskiego śpiewasz "... ziemi Wolskiej do Wolski..." (cokolwiek by to

    rzenada, brak argumentów w dyskusji przenosisz na ad personam (łac)

    BB

  • 33. Data: 2012-02-09 13:52:09
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    Dnia 09-02-2012 o 13:27:12 Wojciech Smagowicz [ZIWK] <w...@o...pl>
    napisał(a):

    > A "niemanie" ?

    Kiedyś za niemanie były jakieś niebotyczne sumy (trzykrotna opłata roczna
    + coś jeszcze), teraz chyba nie jest tak strasznie - 2 x cena winiety +
    trzeba kupić winietę.

    Jeszcze mała errata do mojego posta: teraz są winiety 10 dniowe (a nie
    siedmio)

    Pzdr
    TG

  • 34. Data: 2012-02-09 16:41:59
    Od: Adam Wołk-Jankowski <j...@b...tego.1000lecie.pl>

    Niedaleko za przejściem po lewej stronie jest sklepik.
    Jak pojedziesz w normalnych godzinach to kupisz bez problemu.
    --
    Z poważaniem:
    Adam Wołk-Jankowski

  • 35. Data: 2012-02-09 17:14:17
    Od: Marek 'marcus075' Karweta <m...@g...com>

    Tomasz Gorbaczuk, Wed, 08 Feb 2012 19:40:44 +0100, pl.misc.samochody:

    > Sprawdź sobie w necie czy napewno potrzebujesz winietę.

    Na D3 i D1 potrzebuję, to wiem. :-) A głównie nimi pojadę, bo do
    Bratysławy.

    --
    Pozdrowienia,
    Marek 'marcus075' Karweta | Dwa kieliszki wystarczą.

  • 36. Data: 2012-02-09 20:34:28
    Od: "Wojciech Smagowicz [ZIWK]" <w...@o...pl>

    W dniu 2012-02-09 13:48, Big Back pisze:

    > rzenada, brak argumentów w dyskusji przenosisz na ad personam (?ac)

    ^ - zdanie zaczyna się od DUŻEJ litery;
    ^ - Żenada - piszemy przez "z z kropką";
    ^ - skrót łac. powinien mieć na końcu kropkę;
    ^ - zdanie kończy się kropką;

    Podsumowując: Jak na jedno proste zdanie i 4 błędy ortograficzne
    wystarczają na ocenę ndst. (niedostateczny)!

    I tyle, jeśli chodzi o argumenty ściśle merytoryczne.

    --
    Wojciech Smagowicz

  • 37. Data: 2012-02-09 20:55:51
    Od: "Big Back" <B...@o...pl>

    >I tyle, jeśli chodzi o argumenty ściśle merytoryczne.

    nie rozumie/ Czy ten post jest do mnie?

    BB

  • 38. Data: 2012-02-09 21:13:04
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Thu, 09 Feb 2012 20:34:28 +0100, "Wojciech Smagowicz [ZIWK]"
    <w...@o...pl> wrote:

    >I tyle, jeśli chodzi o argumenty ściśle merytoryczne.

    Że też Ci się chce z trollem dyskutować.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 39. Data: 2012-02-09 21:19:51
    Od: "Big Back" <B...@o...pl>

    >Że też Ci się chce z trollem dyskutować.

    ja znim nie dyskutuje tylko pientnuje....

    bb

  • 40. Data: 2012-02-09 23:22:25
    Od: Marek 'marcus075' Karweta <m...@g...com>

    Wojciech Smagowicz [ZIWK], Thu, 09 Feb 2012 20:34:28 +0100,
    pl.misc.samochody:

> [...]
    > wystarczają na ocenę ndst. (niedostateczny)!
    >
    > I tyle, jeśli chodzi o argumenty ściśle merytoryczne.

    W kwestii argumentów ściśle merytorycznych: dwa błędy ortograficzne, dwa
    interpunkcyjne. Nie, żebym się czepiał, czy coś...