  • 21. Data: 2012-02-08 20:55:29
    Temat: Re: Winiety s?owckie
    Od: "Big Back" <B...@o...pl>

    >rozwieszczania swoich durnowatych mysli.

    no tak, IP z Rosji, więc nie dziwię się że mnie tempisz tak jak na grupie
    lotniczej o katastrofie Smoleńskie

    BB

  • 22. Data: 2012-02-08 22:26:00
    Od: N1 <s...@g...pl>

    W dniu 2012-02-08 14:09, Big Back pisze:
    > wiesz co s?owacy nam zrobili jak zabrali Zaolzie? Nie-p?acenie za autostrady
    > to my w ich kontrytiucji powinni?my mie? zapisane

    chyba Czesi, Zaolzie jest w Czechach. Nie mówili na kursie?

  • 23. Data: 2012-02-08 22:35:27
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-02-08 19:50:00 +0000, AL <a...@s...tam> said:

    > co to jest PATROTO ?

    > na razie:
    > 1/ nie piszesz po polsku (gramatycznie i ortograficznie)
    > 2/ nie potrafisz nawet skonfigurowac programu, ktorego uzywasz do
    > rozwieszczania swoich durnowatych mysli.

    To jest kolina.

    Z tym czymś się nie dyskutuje.

    --
    Bydlę

  • 24. Data: 2012-02-08 23:19:49
    Od: Marek 'marcus075' Karweta <m...@g...com>

    Big Back, Wed, 8 Feb 2012 17:19:18 +0100, pl.misc.samochody:

    > Na prawdę nie jest trudno napisać poprzawnie
    > "Słowackie"

    Poprawnie będzie "słowackie". Małą literą.

    --
    Pozdrowienia,
    Marek 'marcus075' Karweta | Dwa kieliszki wystarczą.

  • 25. Data: 2012-02-09 07:13:40
    Od: "Big Back" <B...@o...pl>

    >chyba Czesi, Zaolzie jest w Czechach. Nie mówili na kursie?

    Podział na Śowaków i Czechów jest sztuczny i wymuszony po wojnie...

    BB

  • 26. Data: 2012-02-09 07:44:17
    Temat: Re: Winiety słowckie
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 08 Feb 2012 19:49:36 +0100, Artur Maśląg

    > A jak było przejście graniczne to się jej kupić nie da? ;)

    s&c jeśli / o ile ;)

    W sensie jak było typowe przejście graniczne, to jest rozległy teren,
    przerobiony na parking i budki z jedzeniem oraz właśnie winietami, nie ma
    tam zazwyczaj stacji. ;)

    --
    Pozdor Myjk

  • 27. Data: 2012-02-09 13:15:50
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > Nie lubie takich farbowanych lisów co nawet po Polsku pisac nie umieją

    ROTFL
    Ja tez takich nie lubie. Kolina, Ty nawet ze slownikiem w reku i tak zle
    przerysujesz te znaczki zwane literkami;-)

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 28. Data: 2012-02-09 13:26:00
    Od: "Wojciech Smagowicz [ZIWK]" <w...@o...pl>

    W dniu 2012-02-09 07:13, Big Back pisze:

    > Podzia? na ?owaków i Czechów jest sztuczny i wymuszony po wojnie...

    Sprawdź w swojej obowiązkowej lekturze: "Krótki kurs historii WKP(b)" -
    po której wojnie...
    Możesz się zdziwić :)

    --
    Wojciech Smagowicz

  • 29. Data: 2012-02-09 13:27:12
    Od: "Wojciech Smagowicz [ZIWK]" <w...@o...pl>

    W dniu 2012-02-08 19:40, Tomasz Gorbaczuk pisze:

    > Sprawdź sobie w necie czy napewno potrzebujesz winietę. Jest lista z
    > numerami dróg (czasami tylko wycinki tych dróg) na które konieczna jest
    > winieta.
    > Jeśli już stwierdzisz, że jest jednak konieczna to ją kup - słowacka
    > policja często robi "zwężki" na autostradach/expersówkach i sprawdzają
    > te winiety.
    > Koszt siedmiodniowej - 10EUR.

    A "niemanie" ?

    --
    Wojciech Smagowicz

  • 30. Data: 2012-02-09 13:33:59
    Od: "Wojciech Smagowicz [ZIWK]" <w...@o...pl>

    W dniu 2012-02-08 18:24, Big Back pisze:

    > po co. Ja je?dze na S?owackiej w austrii i nigdy nie mie?em problemów

    Polecam powrót do szkoły podstawowej - gdzieś na poziom klasy V - i
    zapoznanie się - jak i kiedy piszemy rzeczowniki oraz przymiotniki w
    naszym języku.
    No chyba , że ty zdałeś "maturę giertychowską", lub w Mazurku
    Dąbrowskiego śpiewasz "... ziemi Wolskiej do Wolski..." (cokolwiek by to
    miało oznaczać), to wtedy nie można NIC od Ciebie wymagać! - nawet
    myślenia, o odrobinie kindersztuby nie wspominając.

    --
    Wojciech Smagowicz