  • 41. Data: 2010-06-13 01:02:52
    Temat: Re: Windows vs Android
    Od: astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>

    On Fri, 11 Jun 2010 09:30:38 +0200, Jeremiasz wrote:
    > HTC, Samsung i in. olewają moim zdaniem dość duży target, idąc owczym iPędem
    > ;-) Niech robią te dotyki, ale niech dadzą jakiś wybór ludzio

    Samsung Galaxy S Pro ma byc wyposarzony w klawiature QWERTY.
    www.engadget.com/2010/03/31/samsung-galaxy-s-pro-to-
    come-with-a-qwerty-keyboard-in-june-say
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info

  • 42. Data: 2010-06-13 12:07:33
    Od: Szadzik <w...@o...pl>

    astro pisze:

    > Samsung Galaxy S Pro ma byc wyposarzony w klawiature QWERTY.
    > www.engadget.com/2010/03/31/samsung-galaxy-s-pro-to-
    come-with-a-qwerty-keyboard-in-june-say

    No i w końcu będzie na co zmienić Milestonea. Koniec umowy się zbliża, a
    Vodafone UK dostał Galaxy S jako pierwszy, więc może i Pro wezmą co bym
    mógł go od nich wziąć :)

    --
    Szadzik

    I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.

  • 43. Data: 2010-06-14 07:19:21
    Od: "Jeremiasz" <a...@w...pl>

    > Samsung Galaxy S Pro ma byc wyposarzony w klawiature QWERTY.
    > www.engadget.com/2010/03/31/samsung-galaxy-s-pro-to-
    come-with-a-qwerty-keyboard-in-june-say

    O qwerty pisałem, one też nie rozwiązują problemu.

    JA

  • 44. Data: 2010-06-14 07:55:28
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    On Mon, 14 Jun 2010 09:19:21 +0200, "Jeremiasz" <a...@w...pl> wrote:

    Rozwiązaniem problemu jest chyba klapka z ,,normalną'' telefoniczną
    klawiaturą, ale tego jest jak na lekarstwo i zawsze ,,coś''.
    --
    Grzegorz Krukowski

  • 45. Data: 2010-06-14 09:31:48
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Slavekk" <s...@p...gazeta.pl> napisał w
    > A gdzie trzyma hasła taki np programik SplashID od Iambic'a?
    > U Gugla? ;-)

    Jak dobrze poszyfrowane, to moze nawet bezpieczniejsze niz trzymac
    w komorce.

    J.

  • 46. Data: 2010-06-14 18:20:40
    Od: astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>

    On Sun, 13 Jun 2010 13:07:33 +0100, Szadzik wrote:
    > No i w końcu będzie na co zmienić Milestonea

    Droid 2 ma niwelowac podstawowa bolaczke poprzednika: klawiature. Szkoda,
    ze nie powiekszyli ekranu do 4.3", latwiej czytaloby sie PDFy.
    www.brighthand.com/default.asp?newsID=16673
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info

  • 47. Data: 2010-06-15 07:22:32
    Od: "Jeremiasz" <a...@w...pl>

    > Droid 2 ma niwelowac podstawowa bolaczke poprzednika: klawiature. Szkoda,
    > ze nie powiekszyli ekranu do 4.3", latwiej czytaloby sie PDFy.
    > www.brighthand.com/default.asp?newsID=16673

    Ale, że qwerty? Kolega chyba nie czytał wątku od początku, qwerty nie
    rozwiązuje poruszonych zastosowań, wręcz przeciwnie.

    JA

  • 48. Data: 2010-06-16 11:53:08
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma>

    Grzegorz Krukowski <r...@o...pl> Odpowiedz na

    > On Mon, 14 Jun 2010 09:19:21 +0200, "Jeremiasz" <a...@w...pl> wrote:
    >
    > Rozwiązaniem problemu jest chyba klapka z ,,normalną'' telefoniczną
    > klawiaturą, ale tego jest jak na lekarstwo i zawsze ,,coś''.

    Wszystkie smartphony na WM Standard mają klawiature numeryczną. Ale nie mają
    dotykowego ekranu.

    Piotr Sobolewski
    adramel.cba.pl - portfolio 3d

  • 49. Data: 2010-06-16 18:35:27
    Od: "Slavekk" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Slavekk" <s...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > 1. Jest na pececie plik tekstowy/arkusz/plik CSV/TSV (niepotrzebne
    > skreślić) zawierający ok. 3 tys kontaktów.

    Mobilmania.cz podaje, że pojemność książki tel. Samsung i5700 wynosi 1000
    rekordów.Czy to znaczy, że:
    1. tam jest błąd
    2. wszystkie androidy tak mają
    3. ten tylko tak ma
    4. czeba coś dosinstalować
    ?????

    Sławek

  • 50. Data: 2010-06-18 05:47:57
    Od: "Jeremiasz" <a...@w...pl>

    > Wszystkie smartphony na WM Standard mają klawiature numeryczną. Ale nie
    > mają
    > dotykowego ekranu.

    Chciałes powiedzieć, że miały, bo aktualnie nikt już takich nie produkuje
    (nie mówie o tych z klawiaturą qwerty, patrz poprzednie posty).
    Ostatni wypuszczony to chyba byłby Acer E200, rok temu, byłby ideałem, gdyby
    nie...brak WiFi (swoją drogą ciekawe połączenie - klawiarura numeryczna
    slide plus ekran dotykowy). No i jeszcze HP Voice Messenger, wyprzedawany
    jakiś czas temu w Vobisie, mały ekran, klawiatura nowego rodzaju - wynalazek
    HP, tragiczne recenzje teleofnu w sieci.
    JA