  • Data: 2010-01-21 20:17:12
    Temat: Re: Windows Mobile - pogrzebane .....
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma> szukaj wiadomości tego autora

    Jan Strybyszewski <k...@...pl> Odpowiedz na
    news:hj9sin$q78$3@inews.gazeta.pl:

    > Jesli HTC zrobi kompas

    Leo ma.

    > to pisze sterownik ktory oczywiscie moze wyslac
    > WM w kosmos

    Ale może napisać tak że nie wysle. I tak własnie jest napisany ten sterownik.

    > a do tego kompasu nikt nie wykorzysta bo HTC nie wystawia
    > API "bo tak".

    Co nigdy nie było przeszkodą dla programistów. Dzięki temu mają wiecej
    zabawy. Tak własnie było np z akcelerometrem. Mimo braku oficjalnej
    dokumentacji jest multum programów które kożystają z akcelerometru.

    > Owszem daje to pewna dowolnosc rozbudowy hardware ale
    > duza doze szanse ze aplikacje i sterowniki sie pogryza stad aplikacja
    > dzialajaca na jednym telefonie z WM wywala sie na innym

    A to coś ciekawego... Możesz to rozwinąć?
    Bo chyba nie masz na mysli tego że HTC zabezpiecza np manile by nie działała
    na innych fonach niż model HTC do której był przeznaczony?
    Co oczywiście znowu nie jest żadnym problem, bo już na mojej Omni istalowałem
    TF2D, TF3d(1.3)i Sense(TF3d v2.coś).
    Wracając do akcelerometru, mam w omni plik HTCemul który obsługuje
    akcelerometr na sposób HTC.
    Wiec pomimo twojej "szansy" nie ma takiego problemu.

    Pozdrawiam!
    --
    Piotr Sobolewski