eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsm[Windows Mobile] czy Outlook mobile faktycznie tak dziwnie dziala...? › Re: [Windows Mobile] czy Outlook mobile faktycznie tak dziwnie dziala...?
    From: "Jeremiasz" <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: [Windows Mobile] czy Outlook mobile faktycznie tak dziwnie dziala...?
    Date: Tue, 22 Dec 2009 11:31:03 +0100

    > Wbrew pozorom wcale nie taki prymitywny - o ile serwer i klient w
    > rozbudowanej wersji.

    No właśnie, np Outlook 2007 :-)

    > Owszem, tu jest problem - jesli dwaj klienci pobieraja na przemian, a
    > jeszcze byc moze kasuja, to musza sie za kazdym razem synchronizowac z
    > cala skrzynka.

    Przyznaje się bez bicia - sprawdzam i na PC i na HTC, ale tylko sprawdzam,
    jeśli kasuje, to lokalnie, te ściągniete już, nie z serwera. czy to może
    mieć wpływ? Byłoby to dziwne, bo stacjonarne wersje Outlooka mogę mieć i na
    20 pecetach i żaden nie będzie mielił za każdym razem wszystkich wiadomości
    od nowa.

    > Ale UIDL to zalatwia wzglednie szybko, choc dla tysiaca emaili to jednak
    > bedzie kilkadziesiat kB do transmisji .. i byc moze dluzszy czas po
    > stronie serwera do wygenerowania.

    Hmm...to może faktycznie właśnie to go tak absorbuje...

    > Mozna nawet probowac UIDL po jednym, az sie napotka na juz znane
    > identyfikatory.

    > Chyba ze w jakis sposob spam kasujesz ze skrzynki zaraz/wkrotce po
    > przeczytaniu na jednym.
    >
    > Tego mi w klientach brakuje - kontroli nad skrzynka na serwerze .. zeby
    > bylo "skasuj tam, ale u mnie nie" ..

    > I bedzie lepiej dzialalo po GSM ?

    O właśnie, to jest pytanie! Zauważyłem, że konto, które założyłem na gmail,
    typu IMAP w Outlooku na PC jest dziwnie ślamazarne, wszelkie operacje
    kasowania, przenoszenia do podfolderu się ślimaczą. Przy smartphone może to
    być ficzer dobijający.

    Pozdr;