  • 1. Data: 2015-09-05 18:40:37
    Temat: Windows 7 and the Intel 855GM Video Driver
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    może Ktoś pomóc, nie mogę jakoś zainstalowac grafiki w kompie pod
    windows 7... grafika to Intel 855GM

    inne urządzenia poszły na sterach do windows vista, ale grafika nie chce...

    znalazłem stronę: http://www.groundstate.net/855GMWin7.html
    ale jej nie rozumiem ;o)

    pomoże Ktoś?

  • 2. Data: 2015-09-05 18:54:48
    Temat: Re: Windows 7 and the Intel 855GM Video Driver
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    > znalazłem stronę: http://www.groundstate.net/855GMWin7.html

    po pierwszej komendzie wyskakuje mi brak uprawnień, Ktoś pomoże?