  • Data: 2009-12-19 10:41:36
    Temat: Re: Win7 Pro i problem z grafiką ATI
    Od: marcink <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2009-12-18 23:03, marcink pisze:
    > Witam. Miałęm czelność zakupić sobie nowego kompa z wraz z nową grafiką
    > 2xASUS 5770. I nie udało mi się tych kart odpalić w trybie 3D (tak mi
    > się wydaje). Zachowują się tak (obojętnie czy pojedynczo czy w
    > CrossFire) jakby nie mogły przejść z trybu normalnego na 3D. Za każdym
    > razem ja uruchomię grę czy choćby Futuremark wczytuje się wszystko OK
    > ale jak ma już coś ruszyć to system się wiesza i mniue spowrotem wywala
    > do wina albo wiesza na amen. Nawet nie moge przetestować tych kart w
    > zakłądce ATI overdrive na obniżonym taktowaniu stale mi pokazuje
> [...]

    Zaobserwowałem jednak że po uruchomieniu testów na zakładce CCC AIT
    Overdrive częstotliwości się zmieniają na normalne czyli 850MHz dla GPU
    i 1200 Dla Ram jednak po chwili wszystko wraca do normy czyli obniżone
    taktowania odpowiednio 150 dla GPU i 300 dla RAM. Wydaje się jakby nie
    dostawały odpowiedniego prądu aby poprawnie działać.Bo nie sądze, że
    jest problem z temperaturami gdyż po 3 sekundach to raczej się nie zdąży
    procesor nagrzać.