  • 21. Data: 2012-02-01 18:44:58
    Temat: Re: Wilkie audi = małe, pulsujące jajeczka :)
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-02-01 00:30:43 +0100, Adam Płaszczyca

    997?
    Chłop pewnie kiedyś pił z policjantem.
    ;-)

    --
    Bydlę

  • 22. Data: 2012-02-01 19:24:13
    Od: Gabriel'wilk' <g...@g...pl>

    > Z dzisiaj: http://youtu.be/pwWr40JnP5U
    >
    > Jak widać, jak ktoś się ośmieli wyprzedzić to bucowi z wielkiej audicy
    > zaraz jajeczka muszą zaczynają pulsować ;)

    Jeśli się nie mylę to jest to DK79 z Krakowa przez Krzeszowice,
    Trzebinię do Jaworzna i dalej. A jeśli tak to ten fotoradar (2:06) pod
    koniec nagrania często jest załadowany - ciekawe ile miałeś na budziku
    po wyprzedzaniu w terenie zabudowanym tego C4 dojeżdżając do budki z
    pstryczkiem? :-)
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 23. Data: 2012-02-01 19:32:14
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    wiadomości news:c1.01.3Td3jv$0rO@mike.oldfield.org.pl...
    >Z dzisiaj: http://youtu.be/pwWr40JnP5U
    >
    > Jak widać, jak ktoś się ośmieli wyprzedzić to bucowi z wielkiej audicy
    > zaraz jajeczka muszą zaczynają pulsować ;)
    >
    > W sumie się zastanawiam - podesłać na Mogilska do WRD, czy olać?

    pomijając to co już napisali koledzy, chcialem dodać, ze to Twoje pierwsze
    wyprzedzenie bylo tak samo bez sensu jak wyprzedzanie Ciebie przez Audi.
    Wjebałeś mu sie przed miche, bo zostawił sobie bezpieczny odstęp do
    poprzedzającego samochodu. Jechał sobie spokojnie, bo nie bardzo bylo gdzie
    wyprzedzać i nagle wjebałeś mu sie zmuszając to zmniejszenia prędkości (żeby
    znów zachować bezpieczny odstęp)....

    I po chuj tak naprawde?
    Żeby być jeden samochód dalej? Warto?

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

    Używane, czyste, sprawne i dobre plastikowe kosze na śmieci - 120L - 40zł

  • 24. Data: 2012-02-01 20:34:24
    Od: MM <k...@g...pl>

    Dnia 01-02-2012 o 01:09:34 Maciek <d...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Wyslij, dostaniesz mandat za wielokrotne przekraczanie dozwolonej
    > predkosci...

    Na jakiej podstawie?

  • 25. Data: 2012-02-01 22:13:52
    Od: "KrisPolska" <n...@w...pl>

> [...]
    >

    > P.S.
    > Po zmianie miejsca zamieszkania stwierdzam, że KRA to nie rejestracja - to

    JAKIS LAMER TEN W AUDI
    po co sie chowal przed siebie?
    pozniej mial 2-3 okazje by pociaganc

    nie bylo ryzka wiec jakbys mial lewy blotnik do roboty...:P

  • 26. Data: 2012-02-01 23:35:17
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Wed, 01 Feb 2012 02:11:23 +0100, DoQ <p...@g...com> wrote:

    >Jak tylko audi zaczęło wyprzedzać (widać odbicie jego świateł na klapie
    >seata) to zacząłeś przyśpieszać - dlaczego?

    TTTM.

    Ja jeszcze zadam pytanie dodatkowe: po co AP wyprzedzał Audi? Co mu to
    dało? Satysfakcję?

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 27. Data: 2012-02-02 01:30:09
    Od: "Bugatti" <s...@m...pl>

    Jakim autem jedziesz na filmie - a właściwie to chodzi mi głównie o silnik ?

    Pozdr.

    --
    Bugatti

  • 28. Data: 2012-02-02 04:36:46
    Od: Staszek Sosenko <s...@...sigu.pl>

    W dniu 2012-02-02 01:30, Bugatti pisze:

    > Jakim autem jedziesz na filmie - a właściwie to chodzi mi głównie o
    > silnik ?

    Zapewne Ścierka, czyli 2.0 DOHC

    --
    ### Staszek Sosenko - Cesarsko-Królewskie Miasto Kraków ##############
    ### SR20DE by Nissan -> http://picasaweb.google.com/Ssnk87/Nissan# ###

  • 29. Data: 2012-02-02 08:40:33
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Adam Płaszczyca wrote:
> [...]
    >

    > P.S.
    > Po zmianie miejsca zamieszkania stwierdzam, że KRA to nie rejestracja

    fajnie jeździsz...

    boszzzzzz.

    i ty sie masz czelność kogoś czepiać o coś, policzyłęś juz ile razy złamałeś
    przepisy przekraczjać znacznie dopuszczalną prędkość

  • 30. Data: 2012-02-02 13:42:00
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Kuba (aka cita) wrote:

> [...]
    > bardzo bylo gdzie wyprzedzać i nagle wjebałeś mu sie zmuszając to
    > zmniejszenia prędkości (żeby znów zachować bezpieczny odstęp)....

    Niektózy tak mają muszą wyprzedzać choćby to nie miało grama sensu.