  • Data: 2012-02-03 22:03:42
    Temat: Re: Wilkie audi = ma?e, pulsuj?ce jajeczka :)
    Od: DoQ <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 03-02-2012 20:32, to pisze:

    > A dlaczego ważniejsze jest wkurwienie innych z powodu mojego skrętu, a
    > nie moje z powodu jazdy za jakimś mułem? :>

    A dlaczego ktoś miałby Ci ustąpić pierwszeństwa w korku gdy będziesz
    chciał wyjechać z podporządkowanej? A dlaczego wychodząc ze sklepu
    miałbyś nie zostać wepchnięty do niego z powrotem przez ludzi którym nie
    chce się stać 3s dłużej na mrozie? Czy byłbyś zadowolony gdyby ktoś
    zablokował Cię dostawczakiem skoro formalności zajęły kierowcy tylko
    kwadransik? Czy byłbyś zadowolony gdyby złotówa wyjechał z
    podporządkowanej i po 300m zablokował Cię na 5min bo musiał wydać resztę
    pasażerowi? Dlaczego tak fajnie być bezmyślną kurwą, która patrzy
    własnym pępkiem wyłącznie przez przednią szybę??

    --
    pozdr. Rzędzimir [Moderator Lokalny PMS]
    [CB callsign -> Rzędek] Fiat Albea 1.2 LPG z nalepeczką :)