  • 1. Data: 2022-08-21 00:28:32
    Temat: Wietrzenie się w samochodzie
    Od: ii <i...@o...invalid>

    Jestem fanem otwartych samochodów. Wiadomo, Wind i te sprawy. I tak
    sobie czytam ...

    http://niusy.pl/@nczas.com/akc

    "Wystawili głowy i klaty przez okno auta na pustej drodze. 1200 złotych
    mandatu"

    Tymczasem ...

    ... szedłem dzisiaj na pociąg i ...

    ... no też ktoś się tak popisał :-)

    Co sądzicie o wietrzeniu głów? :-)

    Czy chcielibyście mieć kabriolet czy wolicie kisić się w puszkach? :-)

  • 2. Data: 2022-08-21 10:02:37
    Temat: Re: Wietrzenie się w samochodzie
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 21.08.2022 o 00:28, ii pisze:

    > Jestem fanem otwartych samochodów. Wiadomo, Wind i te sprawy. I tak
    > sobie czytam ...
    >
    > http://niusy.pl/@nczas.com/akc

    Znowu kretynku reklamujesz ten portal.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2022-08-21 12:17:52
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:tdrn6l$k24$1@news.icm.edu.pl>
    user ii pisze tak:

    > Co sądzicie o wietrzeniu głów? :-)
    >
    > Czy chcielibyście mieć kabriolet czy wolicie kisić się w puszkach?
    > :-)

    Ważniejsze jest dobre wietrzenie jaj.

    --
    Piter

    #ZawszeGratem
    strefa wolna od LPG FSI TDI i klimy

  • 4. Data: 2022-08-22 14:51:18
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 21 Aug 2022 00:28:32 +0200, ii wrote:
> [...]
    >
    > ... no też ktoś się tak popisał :-)
    >
    > Co sądzicie o wietrzeniu głów? :-)
    >
    > Czy chcielibyście mieć kabriolet czy wolicie kisić się w puszkach? :-)

    Kabriolet w naszej rzeczywistosci to raczej nieporozumienie.

    Ale widac kabrioletem mozna, a glowy za okno wystawic nie mozna.

    Tylko ... jest na to przepis?

    J.

  • 5. Data: 2022-08-22 15:04:52
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 22-08-2022 o 14:51, J.F pisze:

    > Ale widac kabrioletem mozna, a glowy za okno wystawic nie mozna.

    Z klatą i d...ą?
    To już nie jest tylko "wystawić głowę"...
    Widziałeś w ogóle ten przypadek?

  • 6. Data: 2022-08-22 15:14:42
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 22 Aug 2022 15:04:52 +0200, Cavallino wrote:

    > Z klatą i d...ą?
    > To już nie jest tylko "wystawić głowę"...
    > Widziałeś w ogóle ten przypadek?

    A jest zakaz wystawiania klaty? :-)

    Ale idac dalej ... co mozna wystawic przez szyberdach?

    A co z kabrioletu?

    Bo jest jeszcze jedna sprawa - pasy trzeba miec zapięte :-)

    J.

  • 7. Data: 2022-08-22 15:26:21
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 22-08-2022 o 15:14, J.F pisze:

    > A jest zakaz wystawiania klaty? :-)
    >
    > Ale idac dalej ... co mozna wystawic przez szyberdach?
    >
    > A co z kabrioletu?
    >
    > Bo jest jeszcze jedna sprawa - pasy trzeba miec zapięte :-)

    Czyli przepis znalazłeś sam..... ;-)

  • 8. Data: 2022-08-22 16:25:01
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 22 Aug 2022 15:26:21 +0200, Cavallino wrote:

    > Czyli przepis znalazłeś sam..... ;-)

    Nie napisali, ze za brak pasow, ale moze nie wiedzą.

    Ale w pasach mozna glowe czy reke wystawic, i co wtedy nasi dzielni
    policjanci?

    Uwaga zimą, bo za trenowanie poslizgow na sniegu tez sie mogą
    przyczepic ...

    J.

  • 9. Data: 2022-08-22 18:23:56
    Od: ii <i...@o...invalid>

    > Kabriolet w naszej rzeczywistosci to raczej nieporozumienie.

    Miałeś kabriolet? Znasz osobiście kogoś kto miał? Czy to takie samo
    uprzedzenie jak do elektryków?

    > Ale widac kabrioletem mozna, a glowy za okno wystawic nie mozna.

    Więc mnie to zasadniczo śmieszy.

    > Tylko ... jest na to przepis?

    Na pewno się znajdzie :-)

  • 10. Data: 2022-08-23 13:54:10
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 22 Aug 2022 18:23:56 +0200, ii wrote:

    > Miałeś kabriolet? Znasz osobiście kogoś kto miał? Czy to takie samo
    > uprzedzenie jak do elektryków?

    Dzisiaj kropi, wczoraj lało, przedwczoraj lało, zimą zimno,
    dach sie od tego codziennego podnoszenia zepsuje - mowisz,
    ze to uprzedzenie?

    > Więc mnie to zasadniczo śmieszy.

    Przepis jest przepis.

    > Na pewno się znajdzie :-)