  • Data: 2022-08-26 09:57:23
    Temat: Re: Wietrzenie się w samochodzie
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 25 Aug 2022 15:04:51 +0200, ii wrote:

    > Taki se przykład.

    Moze wlasnie bardzo dobry - i to dobry kraj na kabriolet.

    > Co to jest 30 stopni jak wiatr wieje.

    Klime mi juz naprawili ... oj, wiatr to dalece nie to samo :-)

    > Se kup Wind'a :-)

    Kiedys mialem szyberdach ... taka tam, klima dla ubogich :-)

    > Wind diesel?

    Nie wiem, nie znam sie na kabrioletach, i w dodatku francuskich :-)

    A co masz na cewkach napisane - francuska firma, czy japonska ? :-)

    > Ja nie z tych.

    No ale tego to ja nie wiem :-)

    > I co, z tego powodu nie używasz wycieraczek? To tak samo jest z dachem.

    Wycieraczki trzeba uzywac, jak pada.
    A kabrioleta mozna nie kupic :-)

    Naprawa wycieraczek w scierce kosztowala 30zl i 5 minut.
    A ile by kosztowala naprawa dachu?

    Ale widzę, ze Renault uproscil mechanizm, to moze Wind faktycznie jest
    bezawaryjny ...

    J.