  • Data: 2012-06-18 11:44:35
    Temat: Re: Wieści o torze w Bydgoszczy - niewesołe
    Od: Magic <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > W dniu 2012-06-18 10:55, Magic pisze:
    > .
    >
    > Chcesz tor ? Prosze bardzo, znajdz inwestora, wybuduj.

    Póki co trochę za krótki finansowo jestem. I nie odwracaj kota ogonem,
    stadiony wybudowali prywatni inwestorzy ?

    > Rozumiem wybudowanie jednego/dwoch/trzech duzych stadionow, rozumiem
    > wybudowanie jednego/dwoch/trzech torow.
    > Ale na litosc boska, niech one beda takiej jakosci zeby sie nadawaly do
    > czegos wiecej niz spotkania kumpli z okolicy. No i stadiony budowano bo
    > mielismy ogranizowac duza, ogolnoeuropejska impreze szmaciankowa. Jaka
    > impreze mamy zapewniona po wybudowaniu toru w Bydgoszczy czy gdziekolwiek?

    MotoGP, SBK, Endurance, serie wyścigowe samochodowe których jest sporo
    np. Porsche Cup (Giermaziak !). To z międzynarodowych, do tego dojdą
    wszystkie serie krajowe na moto i w samochodach. Do tego firmowe track
    days i imprezy klubowe (tak, są takie i u nas).
    I owszem, powinniśmy zacząć od kilku torów na wysokim poziomie żeby
    przyciągnąć imprezy, ale jest też miejsce na rynku dla mniejszych torów
    treningowych, o niższym poziomie infrastruktury, krótszej pętli ale i
    tańszych. Na głupiej greckiej wyspie którą można w dzień objechać jest
    taki jeden plus kilka torów kartingowych. A rynek jest, bo np. na
    Miedzianą Górę na szkolenie trzeba się wbijać z półrocznym
    wyprzedzeniem, więc nie mów mi że się nie da - ja mówię że to kwestia
    zmiany sposobu myślenia. I pewnie wywalenia większości dziadków z PZM.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250/vfr800/k11rs.
    weFAQ&v=qvj