  • Data: 2012-06-17 23:49:55
    Temat: Re: Wieści o torze w Bydgoszczy - niewesołe
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-06-17 22:35, Marcin N pisze:

    > Ile kosztuje dobry tor wyścigowy średniej klasy? Powiedzmy trochę
    > mniejszy od poznańskiego? 50 ha ziemi plus infrastruktura.

    Strefy ochronne, srututut, wykup od krewnych i znajomych co przypadkiem
    kupili sobie pola w miejscu gdzie ktos chcial wybudowac tor.
    Razem lekkor 200ha, po 50tys / ha.

    > 100 mln zł? Pewnie mniej.

    Miś: Słuchaj! Ty będziesz robił dziadowskie oszczędności na sto -
    dwieście tysięcy, żeby nas byle łajza z kontroli wzięła za tyłek! Więc
    wbij sobie w ten twój oszczędny, kierowniczy, filmowy łeb: pieniądze
    należy zdobywać legalnie, a nie lewymi kombinacjami! Ten twój sznurek z
    helikoptera może sobie fruwać za ćwierć ceny z twoją żoną, a my,
    zapamiętaj sobie to, wynajmiemy helikopter na dziesięć godzin za pełną
    stawkę godzinową od instytucji. "Dziesięć godzin" - słownie.
    Hochwander: Ale to jest kilkaset tysięcy!
    Miś: Zapłacimy, zapłacimy! Film zrobi na zlecenie instytucja i
    zapłacimy. Rachunki mam z Cepelii na dwieście osiemdziesiąt tysięcy -
    zapłacimy. I nie sprzedamy misia żadnemu muzeum nawet Narodowemu za milion!
    [...]
    Miś: Dostajemy za tego misia, jako konsultanci 20% ogólnej sumy kosztów
    i już. Więc im on jest droższy, ten miś tym... no? Koniaczek?

    > Za jeden stadion narodowy byłoby 20 takich torów.

    Naiwne :)

    pozdr
    newrom
    --