  • Data: 2017-08-29 11:23:47
    Temat: Re: Wiertarka do twardej stali
    Od: Mario <M...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 28.08.2017 o 22:49, Paweł Pawłowicz pisze:
> [...]
    ka-kolumnowa-verto-350w-50g934,id-356105?gclid=EAIaI
    QobChMIgpiy0OH61QIVVBobCh2iAgGzEAQYBSABEgLml_D_BwE&g
    clsrc=aw.ds&dclid=CNuSxNTh-tUCFcNAGQod9mQIWg

    > "Posiada 5-stopniową regulację prędkości wiercenia w zakresie 580 - 2650
    > obr./min."
    Przekłada się pasek na kółkach napędu. Zyskuje się na momencie. Gdy
    miałem jednobiegową z płynną regulacją to przy trudniejszych przypadkach
    chodziłem do znajomego wiercić na czymś takim. Ale od kiedy mam
    dwubiegową z regulacją od 0 do 400 na pierwszym to nie muszę. Aczkolwiek
    kolumnową się pewniej pracuje niż ręczną.

    pozdrawiam
    MD