  • 41. Data: 2016-07-09 02:18:58
    Temat: Re: Wiem że się narażam
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 04.07.2016 o 13:55, Badabum pisze:
    > Wiem że się narażam na niewybredne kpiny, ale może jednak ktoś coś
    > doradzi. Jaki tani smartfon do 450 zł warto kupić. Nie mam jakiś
    > konkretnych oczekiwań. Wyświetlacz może być >4,5 cala, nie musi być
    > dual sim. Ważne żeby miał dobrą jakość rozmów i silną baterię.

    Microsoft Lumia. 532 za ok 250 zł albo 550 za ok 400.

  • 42. Data: 2016-07-09 02:19:45
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 04.07.2016 o 14:32, atm pisze:

    > Nie wiem jaki konkretnie jest ten telefon ale w naszych czasach
    > staralbym sie unikac 1GB RAMu.

    Za 450 zł nie będzie więcej.
    Lenovo Moto E z Androidem.

  • 44. Data: 2016-07-09 14:00:45
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Smok Eustachy s...@w...pl ...

    > Za 450 zł nie będzie więcej.
    > Lenovo Moto E z Androidem.

    100 dolarów - mam 2GB...

  • 43. Data: 2016-07-09 14:00:45
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Animka a...@t...wp.pl ...

    > Jak przeniesiesz do komputera to chyba będziesz mógł ogladać.
    > Ewentualnie przekonwertować do .avi czy innego formatu.Sprawdzałam u
    > siebie filmik w 3gp i dziala (w Windows Media Player).

    Czyli co? Argument ze w mp4 upadł?

  • 45. Data: 2016-07-09 19:24:32
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2016-07-09 o 14:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik Animka a...@t...wp.pl ...

    > Czyli co? Argument ze w mp4 upadł?
    Nie, sprawdzałam tylko. Preferuję mp.4.

    --
    animka

  • 46. Data: 2016-07-10 08:00:38
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Animka a...@t...wp.pl ...

    > Nie, sprawdzałam tylko. Preferuję mp.4.

    No to wracam do pytania.
    Dlaczego?

  • 47. Data: 2016-07-10 11:43:34
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2016-07-10 o 08:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik Animka a...@t...wp.pl ...

    > No to wracam do pytania.
    > Dlaczego?
    Telefon nagrywa w mp.4, filmy na YouTube w mp.4.

    --
    animka

  • 48. Data: 2016-07-10 17:00:19
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Animka a...@t...wp.pl ...

    > Telefon nagrywa w mp.4, filmy na YouTube w mp.4.

    Czyli minus jest tylko dla tych ktorzy wrzucaja filmy na YT bo filmu w 3gp
    nie wgram na YT?

  • 49. Data: 2016-07-10 18:48:46
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2016-07-10 o 17:00, Budzik pisze:
    > Czyli minus jest tylko dla tych ktorzy wrzucaja filmy na YT bo filmu w 3gp
    > nie wgram na YT?
    Nie wiem.

  • 50. Data: 2016-07-10 22:00:18
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>