  • 21. Data: 2016-07-05 09:37:06
    Temat: Re: Wiem ?e si? nara?am
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2016-07-05 o 00:54, Badabum pisze:
> [...]
    mi%20Mi%20Mi4c%204c&bmatch=lm_v4_hou_sqm_sw-ele-1-1-
    0629&order=d&buyNew=1&a_enum%5B128188%5D%5B1%5D=1

    > Bez urazy ale telefon który kupiłem (Bluboo Xfire 2) był z
    > polskiej dystrybucji i miał fakturę i gwarancję.

    I kosztował dokładnie tyle samo co w Chinach?

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 22. Data: 2016-07-05 09:38:33
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2016-07-04 o 23:38, PlaMa pisze:

    > FA - wg google "Font Awesome", "Facebook", "FA - zapach dla mężczyzn"...
    > WTF?

    Faktura ...

    > W chinach także odstajesz gwarancję.

    I jak się zjebie ma słać do Chin i czekać HGW ile na naprawę albo nową
    sztukę.

    > Przemyt? Jaki przemyt? Paczka uczciwie i legalnymi trasami wędruje do
    > urzędu celnego by jego pracownicy ocenili konieczność zapłaty podatku.

    Ta jasne, wiem jak to działa ... celnik po prostu przymyka na to oko :)

    > Serio - czepiasz się by się czepiać :)

    Nie ,....

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 23. Data: 2016-07-05 10:13:18
    Temat: Re: Wiem że się narażam
    Od: Badabum <m...@g...pl>

    Chris <a...@g...pl> Wrote in message:

    > I kosztował dokładnie tyle samo co w Chinach?

    Chyba mi coś umknęło. Nigdzie nie napisałem że chcę kupić w Chinach.

    ----Android NewsGroup Reader----
    http://usenet.sinaapp.com/

  • 24. Data: 2016-07-05 10:20:22
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2016-07-05 o 10:13, Badabum pisze:

    > Chyba mi coś umknęło. Nigdzie nie napisałem że chcę kupić w Chinach.

    Ale koledzy z grupy doradzają żebyś kupował w Chinach bo tam tanio.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 25. Data: 2016-07-05 18:30:07
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Chris"

    > Przemyt? Jaki przemyt? Paczka uczciwie i legalnymi trasami wędruje do
    > urzędu celnego by jego pracownicy ocenili konieczność zapłaty podatku.

    Ta jasne, wiem jak to działa ... celnik po prostu przymyka na to oko :)
    ---
    Nieraz się płaci

  • 26. Data: 2016-07-05 22:55:44
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2016-07-04 o 20:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik Badabum malkontUSUŃ@go2.pl ...

    > Ja kupiłem niedawno

    Ile zaplaciłeś?
    > Oukitel 4000 pro.
    > Jeżeli nie przeszkadza ci waga ok 250g to:
    > quad core
    > 2gb ram
    > 16gb pamieci
    > 5 cali wyswietlacz
    > dual sim
    > LTE
    > bateria 4600mAh

    szkoda, że nie obsługuje mp.4.
    Tu opinie:
    http://www.mgsm.pl/pl/katalog/oukitel/k4000/opinie/O
    ukitel-K4000.html

    --
    animka

  • 27. Data: 2016-07-06 01:00:23
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F." 577aa6a2$0$12551$6...@n...neostrada.pl

    > A kiedys czlowiek mial 32MB i byl bardzo zadowolony :-)

    Kiedyś Atarynki różnakie zadawalały się nie 32 MB, nie 32 kB, ale mniejszą ilością...
    Kiedyś ogromny dysk miaU pojemność 2,5 MB...
    A przeciętny program (; w exekutywie ;) pisany przez jusera miaU kilkanaście kB. :)

    -=-

    A teraz mamy Android 7 -- i nie wiem, czy 2 GB RAMek starczają . ;)

    -=-

    BTW -- zastanawiam się nad Motorolą G4...
    I zastanawiam się nad bezsensem kupowania
    telefonu z Androidem 5.0 czy Androidem 5.1...

    (,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_'
    `-.-' \ )-`( , o o) `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/......

  • 28. Data: 2016-07-06 01:04:37
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    " ...:::WISKOLER:::..." 1...@4...net

    > To już dokładasz warunków,wątkotwórca nic nie wspominał o fakturze itp.

    Chińczycy wystawiają faktury bezproblemowo.
    Co do gwarancji w Polsce -- IMO nie zawsze ma ona wartość.
    Monster mnie zniechęcił do gwarantów polskich bardzo skutecznie.

    -=-

    BTW...
    Overmax sypie się -- z prochu powstał, więc w proch obraca się? ;)
    Przycisk włączania/wyłączania z trudem pracuje...

    (,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_'
    `-.-' \ )-`( , o o) `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/......

  • 29. Data: 2016-07-06 09:12:51
    Od: Badabum <m...@g...pl>

    > Tu opinie:
    > http://www.mgsm.pl/pl/katalog/oukitel/k4000/opinie/O
    ukitel-K4000.html

    Opinie nie są zbytnio budujące.

    Pzdr.

    ----Android NewsGroup Reader----
    http://usenet.sinaapp.com/

  • 30. Data: 2016-07-06 10:57:35
    Od: Chris <a...@g...pl>

    > " ...:::WISKOLER:::..." 1...@4...net

    > Chińczycy wystawiają faktury bezproblemowo.

    Ciekawe, i normalnie je księgujesz :)

    > Co do gwarancji w Polsce -- IMO nie zawsze ma ona wartość.

    Ale tu przynajmniej mam jakieś prawa i wysyłka w 90% jest po stronie
    serwisu.

    > Monster mnie zniechęcił do gwarantów polskich bardzo skutecznie.

    Tak samo jak każdy inny serwis, o ile pamiętam to albo nie miałeś racji
    z serwisem albo serwis wykonywał poprawnie twoje zlecenia a jedynie
    twoje fantazje nie pozwały ci tego zaakceptować.

    > BTW...
    > Overmax sypie się -- z prochu powstał, więc w proch obraca się? ;)
    > Przycisk włączania/wyłączania z trudem pracuje...

    To go wyczyść :) u mnie w sony działa bez problemu już >2 lata ..

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl