  • Data: 2016-07-07 00:55:59
    Temat: Re: Wiem ?e si? nara?am
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Chris" nlih78$sc8$...@n...news.atman.pl

    > Ciekawe, i normalnie je księgujesz :)

    Tak -- z przeliczeniem dolców na złotówki wg jakiegoś konkretnego kursu.
    Matka księguje -- jest księgową. Przedstawię się Tobie, abyś wiedział, do
    kogo otwierasz swe usta. ;)

    Jestem pracownikiem profesjonalnego ;) Biura Rachunkowego a moja
    matka jest profesjonalnym Doradcą Podatkowym z numerem nadanym
    chyba przez samego ministra!

    Obecnie chcę fakturę od GearBest za takie coś:

    (Uwaga -- poniższa reklama może dać mi zarobek!!!)
    http://www.gearbest.com/measurement-analysis/pp_2038
    85.html?vip=173946
    (Uwaga -- powyższa reklama może dać mi zarobek!!!)

    które dziś odebrałem. Kupiłem już takie trzy. Jedną fakturę (od DX)
    dostałem bez problemów, wcześniej nie mogłem dojść do porozumienia
    z GB, bo GB kochało mnie ;) a ja nie pojmowałem tego, że chcą, abym
    pokwitował na stronie WWW odbiór. :) Gdy odebrałem -- dali fakturę
    natychmiast. Dali taką, jakiej potrzebowałem.

    Teraz czytam, że nie chciałem ;) faktury -- ale IMO i tym razem dojdziemy
    do porozumienia. (Chińczycy nie Polacy -- łatwo z nimi dojść do porozumienia)

    Od BangGood

    http://www.banggood.com/?p=PW04021583011201505A

    dostałem fakturę, ale nie dostałem telefonu -- zamiast niego dostałem zwrot
    szmalu. Wszyscy pośrednicy finansowi uwinęli się błyskawicznie z oddaniem mi
    forsy, ale mój bank -- trzymał szmal i długo milczał a odezwał się dopiero
    wtedy, gdy forsa wróciła.

    > Ale tu przynajmniej mam jakieś prawa i wysyłka w 90% jest po stronie serwisu.

    Prawo?

    http://eneuel.w.duna.pl/zdrowie/Renta/okregowy/apela
    cjazus.pdf

    Nie żartuj z tym prawem w Polsce.

    > Tak samo jak każdy inny serwis,

    Serwis Fujitsu-Siemensa -- OK.
    Serwis Acera -- jeszcze lepszy!

    > o ile pamiętam to albo nie miałeś racji

    Żółta plamka na nowym ekranie. :)
    Masz rację ;) z brakiem racji -- nawet gdyby nie przysłali mi
    telefonu, też wg Ciebie nie miałbym racji. ;)

    > z serwisem albo serwis wykonywał poprawnie twoje zlecenia a jedynie twoje fantazje
    nie pozwały ci tego zaakceptować.

    Raczej Ty fantazjujesz, bo serwis nie widział tego telefonu.

    > To go wyczyść :) u mnie w sony działa bez problemu już >2 lata ..

    Urwała się tasiemka od wyłącznika. Mogę wlutować dwa druty i wyprowadzać
    je na zewnątrz, ale jestem tak ślepy, że niewiele widzę. :) Przed
    kilkunastu laty mogłem wylutować kondensatory lutowane powierzchniowo. :)
    (wylutować, aby wlutować inne, sprawne)

    Overmax też działał ponad 2 lata -- 2 lata, 3 miesiące i 5 dni. ;)

    -=-

    Z fakturami wystawianymi w Chinach nie mam problemów.
    W ogóle z Chińczykami nie miałem problemów.

    -=-

    W Overmaxie ścięła się tasiemka od wyłącznika -- nie mam czym włączać i wyłączać.
    Ponadto skończył się akumulator i mocno poluzowało koncentryczne gniazdo zasilania.
    Do tego jest ciemny tak mocno, że w słoneczny dzień nie można było używać tego
    tabletu
    na zewnątrz. Od jakiegoś czasu jeden z głośników chrypiał.

    Teraz muszę szybko kupić nowy tablet. Tym razem chcę jakiś solidniejszy.