  • Data: 2011-09-28 08:17:38
    Temat: Re: Wielkopolska zamyka drogi dla TIR-ów
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "J.F" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości news:

    > Ale nie kazdy wie na kogo glosowac.

    No bo nie bardzo jest na kogo, ja raczej wiem na kogo nie głosować.
    Ale nie wierzę, że mój głos np. na Palikota coś realnie zmieni.

    > Nie trzeba byloby tysiecy bramek, nie trzeba by placic Kapschowi zysku,
    > nie trzeba by drog zamykac przed ciezarowkami :-)

    Jakby podnieść ile trzeba to obawiam się, że problemy byłyby jeszcze
    większe.

    > To niech zlikwiduja posrednikow, jak ich nie potrafia rozliczac.

    No i właśnie zlikwidowali, a raczej zrzucili problem na viatolla.
    IMO czepiasz się, podobne systemy działają w wielu cywilizowanych krajach,
    wszystkie ostatnio wprowadzane opłaty są właśnie w ten sposób kontrolowane
    (Niemcy, Austria, Czechy, Słowacja, Węgry).