    From: "VomitroN" <v...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Wielkie Koszenie w Plusie
    Date: Wed, 11 Jan 2012 10:30:48 +0100

    Użytkownik "Ryszard C" <r...@W...pl> napisał w wiadomości
    news:jeijn3$7b2$1@mx1.internetia.pl...

    > Użytkownik "J.F" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Tak, do Play...
    > Obserwuje oferty i jak sie pogorszy lub znajde lepszą, to tam pójdę, ale
    > póki co jestem rok i wszystko mi odpowiada: czyli cena, ilość minut, zasięg,
    > itp.

    Tu nie ma sentymentow. Licza sie oszczednosci.

    Po 14 latach z Plusem, prawdowpodobnie rowniez przeniose aktywne konta na Playa.
    Juz tak zrobilem z jedna karta simplusa, aby dac sobie czas na testowanie uslug tej
    sieci.
    Wyglada na to, ze mi wszystko pasuje. Zwlaszcza, ze co roku musialem wypowiadac
    abonamenty, aby tydzien przed data koncowa dzwonil jakis konsultant z oferta
    rozpaczy, ktora choc minimalnie zblizala sie do podobnej cenowo taryfy w Playu. Przed
    wypowiedzeniem nie byli jakos w stanie zaproponowac mi nic ciekawego.

    --
    VomitroN

    " All those moments will be lost in time, like... tears in rain "