  • 1. Data: 2014-12-07 12:30:49
    Temat: Wielki test Prawa Jazdy
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Poniedzialek, 20:30 TVP1

    http://motoryzacja.interia.pl/raport-prawo-jazdy/new
    s-wielki-test-na-prawo-jazdy-wez-udzial-w-konkursie,
    nId,1568126
    http://testnaprawojazdy.interia.pl/

    Mozna wygrac cenne nagrody - kamerke za 100zl i koszulki za 15 :-)

    Ale ja bym profilaktycznie sprawdzil czy nie trzeba sie okazac dowodem
    wplaty abonamentu :-)

    J.

  • 2. Data: 2014-12-07 12:46:43
    Temat: Re: Wielki test Prawa Jazdy
    Od: <5...@3...124643.invalid> (Tom N)

    J.F. w

    > Ale ja bym profilaktycznie sprawdzil czy nie trzeba sie okazac dowodem
    > wplaty abonamentu :-)

    No to sprawdzaj trollu jeden...

    <http://testnaprawojazdy.interia.pl/regulamin.html>

    ... o daj znać ;P

    --
    'Tom N'

  • 3. Data: 2014-12-08 11:00:52
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2014-12-07 12:30, J.F. wrote:

    > Ale ja bym profilaktycznie sprawdzil czy nie trzeba sie okazac dowodem
    > wplaty abonamentu :-)

    Zawsze mogles obejrzec u babci >75 wiosen, ktora ma abonament za darmo.

    --

    memento lorem ipsum

  • 4. Data: 2014-12-08 11:29:50
    Od: Trybun <i...@j...ru>

    W dniu 2014-12-07 o 12:30, J.F. pisze:
> [...]
    >
    > Mozna wygrac cenne nagrody - kamerke za 100zl i koszulki za 15 :-)
    >
    > Ale ja bym profilaktycznie sprawdzil czy nie trzeba sie okazac dowodem

    Faktycznie cenne...