  • 1. Data: 2012-06-19 10:44:16
    Temat: Wielka prośba
    Od: "Jacek Buda" <s...@N...gazeta.pl>

    Witam
    Zwracam się ponownie do kierownictwa sdtv o odblokowanie mnie na ircu
    koledzy odblokujcie mnie

  • 2. Data: 2012-06-19 10:53:17
    Temat: Re: Wielka prośba
    Od: AnonimGall <n...@p...com>

    W dniu 2012-06-19 10:44, Jacek Buda pisze:
    > Witam
    > Zwracam się ponownie do kierownictwa sdtv o odblokowanie mnie na ircu
    > koledzy odblokujcie mnie

    Ok ale najpierw prosze zlozyc wniosek ze znaczkami skarbowymi, jednak
    obawiam sie ze konieczne bedzie powtorne skierowanie na obserwacje.

  • 3. Data: 2012-06-19 11:07:01
    Od: z <z...@g...pl>

    W dniu 2012-06-19 10:44, Jacek Buda pisze:
    > Witam
    > Zwracam się ponownie do

    Koledzy z .... forum. Przestańcie bezczelnie spamować ;-)

  • 4. Data: 2012-06-19 12:19:20
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Koledzy z .... forum. Przestańcie bezczelnie spamować ;-)

    LOL, weź GO, "te reklame-spam" , nawet krate piwa dorzucimy o ile już się
    nie pojawi.