  • Data: 2012-03-03 14:22:29
    Temat: Re: Wiekowy sprzęt a przesiadka XP > 7
    Od: crush <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-02-28 23:21, Szymon von Ulezalka pisze:
    > ja tak mialem ale po latach linuksa ;)

    > PS. jutro ma byc premiera bety windowsa 8- jest on, przynajmniej wg
    > MSa, mniej wymagajacy niz win7 (w sensie: mniej np ramu zzera na
    > starcie etc). moze warto sobie jego sprawdzic ;)?
    Wybór antywirusa nie jest przypadkowy. Na codzień mam w utrzymaniu dwie
    sieci [jedna podpięta do netu] złożone z ponad 100 komputerów. Efekty są
    takie że niemal codziennie dostaje pena z jakimś syfem i tym podobne
    cuda. Testowałem już chyba wszystko co możliwe tak z komercyjnych jak i
    darmowych i okazuje się że ta Avira jednak najmniej obciąża kompa [ważne
    w związku z temate] a i skuteczność sprawdzona na tych dwóch sieciach
    przerasta moim skromnym zdaniem takie kombajny jak Comodo a już Nod to
    całkowicie wymięka.

    Co do sprawdzania legalności to owszem MSE robi to na jednym ze
    wstępnych etapów instalacji. Może i małe, może szybkie i nawet skuteczne
    tylko jakoś im nie wierze ;>

    Co do Windows 8 to chyba cierpliwość wskazana bo zanim toto się dorobi
    SP1 i osiągnie stadium używalności to może jednak potrwać. Jeśli się
    okaże, że faktycznie więcej zasobów zostanie dla mnie pod kontrolą 8 to
    faktycznie rzecz godna uwagi patrząc na to jak 7 śmiga.

    --
    ________

    Paweł