  • Data: 2012-02-28 21:22:27
    Temat: Re: Wiekowy sprzęt a przesiadka XP > 7
    Od: crush <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-02-28 20:09, dwr pisze:

    > Testowo 7 Ultimate jak najbardziej.
    > I sys nadal legalny

    Dyskusja ostra i bardzo dobrze. Stało się! Jest, chodzi i o dziwo -
    czysty system z podstawowym zestawem aplikacji: Firefox (15 kart
    jednocześnie), Thunderbird, Aimp, Aqq i Avira antywirus chodzi lepiej
    niż czyste XP z tym samym zestawem. Faktycznie był problem z ATI [x1300]
    załatwiony Mobility Modderem ze sterów Visty [działa jak dotąd
    stabilnie]. Wszystkie wytestowane dotąd usługi sieciowe działają. Indeks
    wydajności bez wyłączania żadnych standardowo włączonych usług wynosi
    3,3 zaniżone właśnie przez grafikę ale Aero działa bez lagów.

    Wniosek: Po latach śmigania na XP i bliższemu poznaniu 7 zapragnąłem
    czegoś więcej w dziedzinie user experience :) to właśnie było powodem
    przesiadki i sprowokowało ten temat. Skutek jest taki, że po kilku
    godzinach ani myślę wracać! Czeka mnie jeszcze przygoda z optymalizacją
    7 by nie marnować zasobów ale już na pierwszy rzut oka jest lepiej niż
    pod XP bo korzyści są a wad takiej migracji jak dotąd nie widać.

    Pozdrawiam,
    Paweł