  • 11. Data: 2010-06-18 13:25:53
    Temat: Re: Wiekowe Espero, oddać czy sprzedać.?
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 18 Jun 2010 13:10:05 +0200, osobnik zwany Michał Gut
    wystukał:

    > a nie poprawiali pasow na babce przypadkiem? jest po staremu?

    nie, zmienili na prawie turbinowe.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 12. Data: 2010-06-18 13:42:50
    Od: Gabriel'Varius' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

    Użytkownik masti napisał:

    > Dnia pięknego Fri, 18 Jun 2010 13:10:05 +0200, osobnik zwany Michał Gut
    > wystukał:

    > nie, zmienili na prawie turbinowe.
    Piszecie o tym rondzie?
    http://grafik.rp.pl/grafika/91812,105265,9.jpg
    http://santi.moblog.pl/media/37340/orig.jpg
    http://warszawa.gazeta.pl/warszawa/1,34889,7084316,L
    atwiej_przez_upiorne_rondo__Babka_z_turbina.html
    pozdrawiam
    Oskar Wilde

  • 13. Data: 2010-06-18 14:03:08
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 18 Jun 2010 13:42:50 +0200, osobnik zwany
    Gabriel'Varius' wystukał:

    tak

  • 14. Data: 2010-06-18 16:17:52
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    Bartosz 'Seco' Suchecki pisze:

    > Oddanie na złom jest ostatecznością, ze względu na konieczność
    > szukania lawety i jednak pewien aspekt sentymentalny.

    Odkrec sobie znaczek na pamiatke wrzuc do szuflady a reszte na zyletki.

    KJ

  • 15. Data: 2010-06-18 16:50:04
    Od: Bartosz 'Seco' Suchecki <p...@s...maupa.tlen.pl>

    Bartosz 'Seco' Suchecki pisze:
    > Witajcie.

    Może i faktycznie brat go nie wyrejestrował, coś mi się kopnęło.
    Samochód na wiosnę miał mieć robione badanie techniczne, ale z powodu
    postoju, nie zrobiliśmy. I tak samochód się nie rusza z miejsca, ale odpala.

    A macie jakiś kontakt do chętnych z DC, którzy by chcieli odebrać
    samochód i zatachać na złom nie kasując za to kasy?

    Czy Googlać po złomowiskach?

    Seco

  • 16. Data: 2010-06-18 17:31:20
    Od: Bydlę <b...@b...com>

    Bartosz 'Seco' Suchecki wrote:
    > A macie jakiś kontakt do chętnych z DC, którzy by chcieli odebrać
    > samochód i zatachać na złom nie kasując za to kasy?

    Autokasacja dot peel.

    --
    Bydlę

  • 17. Data: 2010-06-18 22:02:50
    Od: Bartosz 'Seco' Suchecki <p...@s...maupa.tlen.pl>

    Bydlę pisze:

    > Autokasacja dot peel.

    I to niestety ma sens

    Dzięki

    Seco

  • 18. Data: 2010-06-18 22:18:19
    Od: " Michał" <m...@W...gazeta.pl>

    > Mamy w rodzinie Espero, od nowości. Przez ostatnie
    > 6 lat woziło mamę po zakupy. Wcześniej zwiedziło kawał Polski
    > i świata. Teraz ma jakieś 200 tys km, co zaowocowało
    > stanem okołoruinalnym. Na początku roku autko zastrajkowało podczas
    > mrozu, od tego czasu nie jeżdziło. Teraz odpala z jakimś stukotem. Autko
    > brat wyrejestrował ZTCP.

    Ja mam takie Renault Safrane 1993 :)

    I już stoi na złomie - przywiozłem, fajne auto było i jeszcze ostatnia
    decyzja co z nim zrobić.

    niby jak by wrzucić bieg i podciągnać rozrusznikiem to jeździ.
    ale... wymaga z 6k pln na naprawy:

    -sprzęgło - koło 1.5k pln
    -klimatronik - 1.8k pln (czasami działa, ale ostatnio mniej)
    -uszczelka - 2k pln
    -wiatrak klimatronika 0.5k pln

    i jeszcze coś tam....

    co z nim zrobić ?

    Ostatnia idea oddam rozbiorą na części, mam nadzieje
    że część do sprzedania, cześć do stopienia (dużo aluminium zawieszenie,
    felgi itp..).

    i sobie zostawię panel - klimatronik na pamiątkę (bo małe i szybą
    przednią grzaną), i wstawię jak by mi coś odbiło do safrane biturbo
    jak bym sobie kupił jako 2..3 auto :)

    nie mam idei ani czas co z tym zrobić...

    fajne w nim było zawieszenie, audio, cisza w trakcie jazdy i elektronika.

    ?? co robić z tym ?

    pozdrawiam.

  • 19. Data: 2010-06-19 07:26:20
    Od: "Przemek V" <m...@p...onet.naszaojczyzna>

    Użytkownik "Gabriel'Varius'" <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl> napisał
    w wiadomości news:hvfm1f$bmm$1@news.onet.pl...

    > Piszecie o tym rondzie?
    > http://grafik.rp.pl/grafika/91812,105265,9.jpg
    > http://santi.moblog.pl/media/37340/orig.jpg

    Prawie jak w Jaworznie ;)

  • 20. Data: 2010-06-19 17:35:25
    Od: Wersja Demo <r...@X...pl>

    > mrozu, od tego czasu nie jeżdziło. Teraz odpala z jakimś stukotem. Autko
    > brat wyrejestrował ZTCP.

    Nie wyrejestrował bo nie miał szans na coś takiego bez układów z "uprawnionym
    warsztatem".

    Jedyne co mógł zrobić to wypowiedzieć OC i dalej go
    nie płacić. Ale w tym momencie wyjazd tym na ulicę grozi dosłownie
    tysiącami kary. Nawet jak go wypchasz za brame :))))

    Sooo , laweta i na złom.

    --
    Krzysiek, Wieliczka i okolice.