  • 11. Data: 2018-05-31 22:32:03
    Temat: Re: Wiek akumulatora
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Ci ludzie innej by nie mieli, dla nich byla jak relikwia. Czy byla wytloczona data
    produkcji nie wiem. Mialem taka puszke w rekach ale nie zwrocilem uwagi. Na bank byla
    z II Wojny Swiatowej. Super sie znnimi filmy wojenne oglada. Jedzie kolumna
    Studebakerow a ktos tam ze w zajebistym stanie ale dupy dali bo opony z 1982 roku
    pozakladali.

  • 12. Data: 2018-06-01 11:24:39
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik sczygiel napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
    W dniu czwartek, 31 maja 2018 09:54:31 UTC-5 użytkownik kk napisał:
> [...]

    Za to powazne traktowanie partnerow handlowych, a oni wazniejsi niz
    klienci :-)

    >Ano niepowazne.
    >Tyle ze to dosyc popularna praktyka.
    >Mialem telefon samsunga.

    Telefony to inna bajka. Nie wiedziec czemu to nawet im sie nie chce
    nazwy modelu napisac na obudowie.

    >Po dwu latach stwierdzilem ze baterie wymienie. Mialem w fonie z data
    >02-2015
    >Naszukalem sie na allegro i najlepsze co znalazlem to "baterie sa z
    >2016 i 2017 roku" czyli tlumaczac na nasze "mamy baterie z stycznia
    >2016 ale napiszemy ze z 2017 tez to jakis ciul sie zalapie"

    >Kupilem w innym miejscu gdzie sie chwalili ze maja swieze.
    >Przyszla. Data 10-2015.
    >Ale dziala, wiec nie tne se zyl...

    trudno powiedziec na ile jej to zaszkodzilo, a na ile nie.

    Allegro to jeszcze inna bajka.
    Jeden sprzedawal "oryginalne nowe", tylko ze telefon nie robiony od 15
    lat.
    Myslicie, ze Siemens jeszcze produkuje baterie ?

    J.

  • 13. Data: 2018-06-01 15:06:08
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2018-05-31 o 17:30, ToMasz pisze:
    > no... ja tak nie uważam. to znaczy jest to broń obosieczna. czyli
    > kupujemy akumulator w lutym 2018. następnie drugi w styczniu 2020.
    > następnie za parę dni, z rachunkiem z 2020 reklamujemy ten z 2018roku
    > jako ledwo żywy po miesiącu pracy. każdy sąd konsumenta przyzna nam
    > racje. :)

    Jasne, oskarżą Cię o oszustwo, bo pewnie na co najmniej kilku elementach
    będzie albo numer serii, albo wytłoczona data produkcji (np takie
    kółeczka z cyferkami i strzałeczką na plastikach).
    W każdym razie trzeba się liczyć z taką możliwością :)

    Pozdrawiam

  • 14. Data: 2018-06-08 18:59:32
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Miroo b...@b...brak.i.juz ...

> [...]
    > (np takie kółeczka z cyferkami i strzałeczką na plastikach).
    > W każdym razie trzeba się liczyć z taką możliwością :)

    A on sie nie moze pomylic, skoro z serii nie mogł odczytac? :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Siłą kobiet są słabostki mężczyzn" - Voltaire