  • 31. Data: 2010-05-26 10:51:20
    Temat: Re: Wiek a przebieg
    Od: "Marcin Gardela" <d...@g...pl>

    LukeB wrote:
    > 5000 w sezonie?

    No.

    > Cos nie teges, chyba, ze moto robi za pomnik.
    > W zeszlym sezonie natluklem 10.000

    A ja nie, i co z tego wynika? Jeden jezdzi 2000 drugi 22 000 km.

    --
    Diobeu
    VFR 800 '01

  • 32. Data: 2010-05-26 10:58:40
    Od: "Zapek" <z...@k...pl>

    Użytkownik <n...@s...com> napisał

    > A ja w poltora roku zrobilem afryka 11 tys km. W tym 3,5 to wyjazd
    > wakacyjny. Detkiem to nawet nie wiem, pewnie nie wiecej niz 3-4tys.
    > I o czym to swiadczy ?
    No tak.
    Ale policz ile w tym czasie napisales postow na grupe !!!

    --
    Zapek
    P.S. Chyba se odlacze linke licznika :-D

  • 33. Data: 2010-05-26 11:01:25
    Od: z...@p...onet.pl

    > No ze z Ciebie to jakis lanser a nie motocyklista. Prawdziwy
    > motocyklista to robi 30 kkm ale w sezonie.

    ???
    Chciałeś chyba powiedzieć w długi weekend.
    http://www.ironbutt.com/ridecerts/getdocument.cfm?Do
    cID=15

    Pozdrawiam,
    zarafiq

  • 34. Data: 2010-05-26 11:18:58
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    > A ja nie, i co z tego wynika? Jeden jezdzi 2000 drugi 22 000 km.

    Poza tym motory sie... nudza. Chcemy ciagle czegos wiekszego, mocniejszego,
    etc. Mialem kiedys Honde MBX 80 - przez piersze dwa sezony szal jak na mnie
    (czyli ok. 8.000/sezon), potem juz glownie stala w garazu i stukalem nia 500
    km w sezon. A mialem ja z 10 lat.

    Pozdrawiam
    Dysiek

  • 35. Data: 2010-05-26 11:21:06
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2010-05-26 13:01:25 +0200, z...@p...onet.pl said:

    > ???
    > Chciałeś chyba powiedzieć w długi weekend.
    > http://www.ironbutt.com/ridecerts/getdocument.cfm?Do
    cID=15

    Tak na marginesie - czy oni coś płacą za przynależność do tego "klubu",
    bo wymagania mają, że ho ho?

    de Fresz

  • 36. Data: 2010-05-26 12:41:36
    Od: n...@s...com

    On Wed, 26 May 2010 12:58:40 +0200, "Zapek" <z...@k...pl> wrote:

    >Ale policz ile w tym czasie napisales postow na grupe !!!

    Ale jak to na kilometry przeliczyc zeby przebieg podkrecic (w dodatku
    mam afryke z przebiegiem 11tys km na liczniku! :) ).

    pozdr
    newrom
    PS. licznik w detku to jeszcze Lisek popsul ;>
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 37. Data: 2010-05-26 15:44:47
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Wed, 26 May 2010 03:41:25 -0700 (PDT), LukeB napisał(a):

    > 5000 w sezonie? Cos nie teges, chyba, ze moto robi za pomnik.

    Ja mam średnią coś ok. - 6-7 kkm na sezon. I to biorąc pod uwagę, iż
    jeżdzę od lutego-marca a kończę 'sezon' gdzieś w okolichach grudnia.
    Codzienne dojazdy do i z pracy (bez większego względu na pogodę - jeżdżę
    w prawie każdych warunkach) + kilka/kilkanaście relaksacyjnych wyjazdów
    wokół komina w weekendy daje mi taki własnie przebieg roczny.

    > 15 letnie moto i 30.000 km przebiegu? Wolne zarty...

    Ja nie widze w tym nic nadzwyczajnego - IMO taka sytuacja może spokojnie
    mieć miejsce.
    Tyle tylko, że u nas to wręcz standard sprzedażowy a nie jednostkowe,
    poparte faktami przypadki :)

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 38. Data: 2010-05-26 16:54:59
    Od: kocyk <k...@Z...pl>

    T.F. wrote:

    > licz 6k na sezon

    A ja powiem: patrz na stan, nie na przebieg. Bywalo, ze robilem 25kkm
    rocznie, bywalo, ze 2kkm. A od kiedy mam kilka motocykli niektore maja
    przebiegi symboliczne.
    K.

  • 39. Data: 2010-05-26 23:46:30
    Od: "T.F." <t...@u...wp.pl>

    kocyk wrote:

    > A ja powiem

    A ja zrobilem 12k w ... miesiac.

    Ale to nie ma znaczenia.
    Bo nie ma znaczenia,ze Staszek czy Zdzisiek zrobili 20-30k rocznie.
    STATYSTYCZNIE moto robi 6k w sezonie.
    I tak sobie liczcie/szacujcie przebieg.

    > patrz na stan, nie na przebieg

    :-))

    Zadbany motocykl swiadczy o ... wlascicielu.
    Nie o przebiegu czy wieku.

    --
    T.F.

  • 40. Data: 2010-05-27 06:40:56
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-05-26, T.F. <t...@u...wp.pl> wrote:

    > A ja zrobilem 12k w ... miesiac.
    >
    > Ale to nie ma znaczenia.
    > Bo nie ma znaczenia,ze Staszek czy Zdzisiek zrobili 20-30k rocznie.
    > STATYSTYCZNIE moto robi 6k w sezonie.
    > I tak sobie liczcie/szacujcie przebieg.

    Pokaz ta statystyke :-)

    --