  • 21. Data: 2010-05-26 06:51:24
    Temat: Re: Wiek a przebieg
    Od: falco <m...@w...pl>

    Monster pisze:

    > Jeśli można tak jak z emisją CO2 to mogę Ci odstąpić trochę
    > swojego,raczej nie wykorzystam

    Kupuję, bo... linka mi się zerwała i od kilka dni jeżdżę w "miejscu"...
    ;););)
    1997 - 22 tysiaki ;););)

    --
    Pozdr! falco
    SenNa... Jawa 356 '58 175

  • 22. Data: 2010-05-26 06:58:45
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    falco napisał(a):
    > 1997 - 22 tysiaki ;););)

    Drogo. Takie po allegro chodza juz od 6kpln.

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 23. Data: 2010-05-26 07:05:05
    Od: falco <m...@w...pl>

    Kamil Nowak 'Amil' pisze:

    > Drogo. Takie po allegro chodza juz od 6kpln.
    Ale ja dałem w ewro... ;)

    --
    Pozdr! falco
    SenNa... Jawa 356 '58 175

  • 24. Data: 2010-05-26 07:05:20
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-05-26, Monster <a...@o...pl> wrote:

    > Jeśli można tak jak z emisją CO2 to mogę Ci odstąpić trochę
    > swojego,raczej nie wykorzystam

    To mi tez bo ja juz wyjezdzilem limit na nastepny rok.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 25. Data: 2010-05-26 07:06:14
    Od: falco <m...@w...pl>

    AZ pisze:

    > Czyli trafiles na sypiaca sie mine...
    > ;-)

    Ale jaki ma wypał! ;)

    --
    Pozdr! falco
    SenNa... Jawa 356 '58 175

  • 26. Data: 2010-05-26 07:20:26
    Od: AZ <a...@g...com>

  • 27. Data: 2010-05-26 07:58:50
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2010-05-26 09:05, AZ pisze:

    > To mi tez bo ja juz wyjezdzilem limit na nastepny rok.

    No to mogę ruskie km odstąpić,do K to może być,awaryjność podobna:-P

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 28. Data: 2010-05-26 10:40:29
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-05-26, n...@s...com <n...@s...com> wrote:

    > A ja w poltora roku zrobilem afryka 11 tys km. W tym 3,5 to wyjazd
    > wakacyjny. Detkiem to nawet nie wiem, pewnie nie wiecej niz 3-4tys.
    > I o czym to swiadczy ?

    No ze z Ciebie to jakis lanser a nie motocyklista. Prawdziwy
    motocyklista to robi 30 kkm ale w sezonie.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 29. Data: 2010-05-26 10:41:25
    Od: LukeB <g...@o...pl>

    5000 w sezonie? Cos nie teges, chyba, ze moto robi za pomnik.
    W zeszlym sezonie natluklem 10.000, w tym od konca lutego jest juz
    9.500 nakulane.
    15 letnie moto i 30.000 km przebiegu? Wolne zarty...

    --
    Lukasz
    Transalp XL650V, WAW

  • 30. Data: 2010-05-26 10:49:47
    Od: n...@s...com

    On Wed, 26 May 2010 03:41:25 -0700 (PDT), LukeB <g...@o...pl> wrote:

> [...]

    A ja w poltora roku zrobilem afryka 11 tys km. W tym 3,5 to wyjazd
    wakacyjny. Detkiem to nawet nie wiem, pewnie nie wiecej niz 3-4tys.

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)