  • 11. Data: 2010-05-25 12:33:14
    Temat: Re: Wiek a przebieg
    Od: "Carramba" <c...@o...pl>

    > Poza tym jezeli ktos jezdzi rekreacyjnie (a Virago 535 raczej nie jest
    > motorem na eskapady przez kontynent) to przebiegi po kilka tysiecy na
    > sezon uwazam za normalne. Sam robie max 5 tysiecy na sezon. Jezdze tylko
    > jak swieci slonce i jest cieplo.
    No i wreszcie podoba mi sie to co piszesz. Moje BMW F650 jest użytkowane
    podobnie. Pozdrawiam Carramba

  • 12. Data: 2010-05-25 13:09:26
    Od: ditron <t...@g...com>

    On 25 Maj, 13:13, "Dysiek" <b...@b...pl> wrote:
    > Sam robie max 5 tysiecy na sezon. Jezdze tylko jak swieci slonce i jest cieplo.
    to teraz pomnóż 15 x 5 = 30 ? ;]

  • 13. Data: 2010-05-25 15:32:03
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "Carramba" <c...@o...pl> napisał w wiadomości grup
    .pl...
    > Hm, a ja nie wiem!!! Moj brat ma Shadowke , kupil nowa w salonie, robi
    > sobie 5kkm rocznie, ma 5 lat i niecale 23kkm, moze to jednak nie jest
    > regula, ze

    Moze i tak, ale co poradzisz na to, ze np. na moim terenie wycieczka do
    miasta to ~20km, a do roboty mam 50. Ja od poczatku sezonu juz walnalem
    2,5kkm, a do konca sezonu jeszcze troche zostalo.

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 14. Data: 2010-05-25 16:39:45
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    > Sam robie max 5 tysiecy na sezon. Jezdze tylko jak swieci slonce i jest
    > cieplo.

    >to teraz pomnóż 15 x 5 = 30 ? ;]

    A teraz doloz do tego fakt, ze 535 to najczesciej nie jest motor docelowy i
    Niemiec pewnie po kilku latach kupil sobie 1100 a 535 stalo i sie kurzylo az
    sprzedal. Poza tym faktury z serwisu ktos by podrabial dla kilku stow? Nie
    wierze. Jezeli byloby to auto za 30 tys to jest jakis sens w podrabianiu.
    Przy motorze za 7-9 tys nie ma to sensu.

    Swoja droga na przebieg przy zakupie nie patrzylem i bylo to ostatnie
    kryterium. Jednak skoro jest jakas tam dokumentacja, to czemu mam zakladac,
    ze jest podrobiona?

    Dysiek

  • 15. Data: 2010-05-25 18:05:30
    Od: ditron <t...@g...com>

    On 25 Maj, 18:39, "Dysiek" <b...@b...pl> wrote:
    > Jednak skoro jest jakas tam dokumentacja, to czemu mam zakladac,
    > ze jest podrobiona?
    a kto tak powiedział ?

    > Niemiec pewnie po kilku latach kupil sobie 1100 a 535 stalo i sie kurzylo az
    > sprzedal.

    > Juz widze jak komus (prywatna osoba, nie handlarz) chce sie odpicowywac 15
    > letnie moto
    to bylo zakurzone czy odpicowane? bo juz nie kumam

    Ja tam nie wiem co kupiles i od kogo - moze od pierwszego
    wlasciciela...
    ktory dostal go w prezencie od dzianego taty z okazji 18-ych urodzin i
    ma nawet zdjęcia pamiątkowe jak mu tata wręczał kluczyki ?
    Motor mu się szybko znudził, kupił tysiąca a ten stał i się kurzył.
    W końcu wyciągnął żeby sprzedać, więc odpicował i popchnął po
    taniości.
    I ja to kupuje.
    ...i juz nie wnikam skad te przeglady 3 lata temu.
    pozdrawiam

  • 16. Data: 2010-05-25 19:19:09
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    >a kto tak powiedział ?

    Wykluczyles oryginalnosc przebiegu :-)

    >to bylo zakurzone czy odpicowane? bo juz nie kumam

    Odpicowac = wypolerowac, pozmieniac opony, etc. Odpicowac =/= umyc

    >Ja tam nie wiem co kupiles i od kogo - moze od pierwszego
    >wlasciciela...

    Niemiec byl pierwszym, ja w PL drugim (Polak pojezdzil dwa sezony i kupil
    wiekszy)

    >I ja to kupuje.
    >...i juz nie wnikam skad te przeglady 3 lata temu.

    Kij wie, czy ktos cos przy nim nie grzebal, ale sa przeslanki by przebiegu
    nie traktowac zupelnie z przymruzeniem. A przegladow jest kilka z roznych
    lat.

    pozdrawiam
    Dysiek

  • 17. Data: 2010-05-25 19:20:02
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    > Kij wie, czy ktos cos przy nim nie grzebal, ale sa przeslanki by przebiegu
    > nie traktowac zupelnie z przymruzeniem. A przegladow jest kilka z roznych
    > lat.

    *przymruzeniem oka

  • 18. Data: 2010-05-26 00:43:57
    Od: "T.F." <t...@u...wp.pl>

    Carramba wrote:
    > Jakie elementy bierzecie pod uwage przy "sprawdzaniu, potwierdzaniu"
    > prawdopodobnego przebiegu motoru?

    licz 6k na sezon

    --
    T.F.

  • 19. Data: 2010-05-26 05:38:14
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka
    ***"T.F." licz 6k na sezon

    Znaczy co, juz mam go zakonczyc???

    --
    Tytus
    zólta motorynka

  • 20. Data: 2010-05-26 06:37:22
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2010-05-26 07:38, Tytus pisze:
    > Siemka
    > ***"T.F." licz 6k na sezon
    >
    > Znaczy co, juz mam go zakonczyc???

    Jeśli można tak jak z emisją CO2 to mogę Ci odstąpić trochę
    swojego,raczej nie wykorzystam

    --
    Tomek
    BMW R1100S