  • Data: 2024-10-25 07:12:27
    Temat: Re: Wieczorny doktorat.
    Od: ptoki <p...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2024-10-24 13:25, Pixel(R)?? wrote:

    > Trochę drożej (mozna upolować taniej) i masz gotowca, jedynie tyle, że
    > smartfon powinien mieć OTG...i masz już ekranik.
    >
    > https://allegro.pl/oferta/uti721m-kamera-termowizyjn
    a-przystawka-do-telefonu-uni-t-15437268274

    > https://sklep.delta.poznan.pl/kamera-termowizyjna-ut
    i-721m-3-2-mm-uni-t_l1_p23516.html

    > Tutaj masz opis dokładny.

    Dzieki za info.

    Felery:
    fov 56st. Za duzo na wykrywanie dzikow w krzaczorach albo pijaka na drodze.
    Format od biedy niech bedzie. Nieco mi nie pasuje usbc na zewnatrz auta
    ale nie bede pyszczyl. Tyle ze drozej niz ten moj modul no i potrzebuje
    fona. A na moim fonie juz nawigacja sie swieci...

    Przegladam te donglowe kamerki ale wlasnie z powodow powyzszych do
    termowizji w aucie sie nie nadaja.

    Sa dobre do audytu termicznego, napraw czy inspekcji. Maja te zalete ze
    soft chyba umie mierzyc temperature a ten co znalazlem nie.

    --
    Lukasz