  • 21. Data: 2023-11-19 08:43:47
    Temat: Re: Wiecie ile zdrożały opony?
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sat, 18 Nov 2023 19:28:44 +0100, Janusz

    > Możesz spadać na drzewo, z gburami i chamami nie dyskutuję.

    Ile razy już to czytałem -- a ty nadal... odpisujesz, bo trudno to co
    wyprawiasz nazwać dyskusją. Wyskoczyłeś z tym newsem jak janusz z konopii,
    cały podniecony ileż to opony zdrożały, tylko że wcale nie zdrożały, a
    nawet potaniały -- czego dowód dostałeś, łącznie z fakturą. Ty się weź
    zapisz do jakiegoś portaliku motoryzacyjnego i tam płódź te swoje "ciekawe
    newsy", przynajmniej trochę na tej swojej podniecie zarobisz.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 22. Data: 2023-11-19 11:37:57
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 18.11.2023 o 20:37, RadosławF pisze:

    > Skoro lansujesz tak dziwaczną tezę wypadało by mieć coś na jej
    > potwierdzenie, bo wyzywanie rozmówców od ćwoków twojej tezy
    > nie potwierdza ani nie udowadnia.
    > To że twoje podrożały nie oznacza że wszystkie inne też podrożały
    > co już kilka osób zauważyło. Jak na razie wiadomo że podrożały
    > R14 a R15 nie bardzo. Czyli teoria ze to wina restrykcji na wyroby
    > z rosji idzie się ... (do kosza).
    Przecież zacytowałem artykuł, ja tego nie wymyśliłem, a że nie
    zdrożały, pożyjemy zobaczymy.

    --
    Janusz

  • 23. Data: 2023-11-19 14:47:03
    Od: jerzu <j...@i...pl>

    W dniu 18.11.2023 o 12:09, Janusz pisze:
> [...]
    > Okazuje się że podobno (on tak twierdzi bo nigdzie o tym nie czytałem)
    > wprowadzili w międzyczasie embargo na kauczuk z Rosji stąd takie ceny :(

    Tak z ciekawości sprawdziłem.
    Uniroyal Witer Expert 205/55/r16 - w listopadzie 2021 płaciłem 295 zł.
    za sztukę, teraz kosztują 350 zł u tego samego sprzedawcy.

  • 24. Data: 2023-11-19 15:32:11
    Od: RadosławF <r...@o...pl>

    W dniu 19.11.2023 o 11:37, Janusz pisze:

    > Przecież  zacytowałem artykuł, ja tego nie wymyśliłem, a że nie
    > zdrożały, pożyjemy zobaczymy.

    W pierwszym poście gdzie piszesz o embargu na kauczuk i nie ma śladu
    że jest to cytat. Wręcz twierdzisz że ty o tym embargu nie czytałeś.
    Ogarniaj to co piszesz bo tylko stajesz się śmieszny.

    Pozdrawiam

  • 25. Data: 2023-11-19 16:44:19
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:ujd3kn$3v4vs$1@news.icm.edu.pl>
    user jerzu pisze tak:

    > Tak z ciekawości sprawdziłem.
    > Uniroyal Witer Expert 205/55/r16 - w listopadzie 2021 płaciłem 295
    > zł. za sztukę, teraz kosztują 350 zł u tego samego sprzedawcy.

    o Jerzu

    rok temu
    Firestone Winterhawk 4 195/65 R15 95 T XL 288zł

    dziś

    285zł
    https://www.oponeo.pl/dane-opony/firestone-winterhaw
    k-4-195-65-r15-95-t-xl#457870372

    --
    Piter

    #ZawszeGratem
    #jebac fliperów pasozytów

  • 26. Data: 2023-11-19 21:47:35
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 19.11.2023 o 15:32, RadosławF pisze:

    > W pierwszym poście gdzie piszesz o embargu na kauczuk i nie ma śladu
    > że jest to cytat. Wręcz twierdzisz że ty o tym embargu nie czytałeś.
    > Ogarniaj to co piszesz bo tylko stajesz się śmieszny.
    Ale później znalazłem odpowiedni, więc sam się ogarnij.
    Poza tym koledze mogę wierzyć bo wiem że tego z palca nie wyssał i
    okazało się że miał rację. A śmieszny sam jesteś i nawet wiesz w którym
    momencie :)

    --
    Janusz

  • 27. Data: 2023-11-19 21:53:36
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 19.11.2023 o 16:44, PiteR pisze:
> [...]
    >

    > o Jerzu
    >
    > rok temu
    > Firestone Winterhawk 4 195/65 R15 95 T XL 288zł

    No i fajnie że ci nie zdrożały, moje zdrożały z 319 na 675 za parę w
    ciągu 2 miesięcy.
    Kolega rok temu kupował sobie opony, teraz kupował żonie i zdębiał ile
    poszły do góry, moje też stąd ten wątek.

    --
    Janusz

  • 28. Data: 2023-11-19 23:27:14
    Od: RadosławF <r...@o...pl>

    W dniu 19.11.2023 o 21:47, Janusz pisze:

    > Ale później znalazłem odpowiedni, więc sam się ogarnij.

    Później to dostałeś przykłady gdzie cena się nie zmieniła.
    I dalej udajesz że ich nie było.

    > Poza tym koledze mogę wierzyć bo wiem że tego z palca nie wyssał i
    > okazało się że miał rację. A śmieszny sam jesteś i nawet wiesz w którym
    > momencie :)

    Kolega to jednostkowy przypadek, w wątku masz przykłady niezmienionych
    cen. Ale jak rozumiem tylko swojemu koledze wierzysz? :(
    I to tylko utwierdza mnie że jesteś śmieszny.

    Pozdrawiam

  • 29. Data: 2023-11-20 06:22:17
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:ujds8m$a3d$2$Janusz@news.chmurka.net>
    user Janusz pisze tak:

    k-4-195-65-r15-95-t-xl#457870372

    > No i fajnie że ci nie zdrożały, moje zdrożały z 319 na 675 za parę
    > w ciągu 2 miesięcy.

    szokowo

    > Kolega rok temu kupował sobie opony, teraz kupował żonie i zdębiał
    > ile poszły do góry, moje też stąd ten wątek.

    mam też takie co zdrożały tylko szukałem ile

    2015r - 206zł
    2022r - 278zł

    https://www.oponeo.pl/wybierz-opony/s=1/letnie/t=1/o
    sobowe/p=1/dunlop/r=1/195-65-r15
    --
    Piter

    #ZawszeGratem

  • 30. Data: 2023-11-20 06:26:04
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    user Janusz pisze tak:

    k-4-195-65-r15-95-t-xl#457870372

    > No i fajnie że ci nie zdrożały, moje zdrożały z 319 na 675 za parę
    > w ciągu 2 miesięcy.

    szokowo

> [...]
    > ile poszły do góry, moje też stąd ten wątek.

    mam też takie co zdrożały tylko szukałem ile

    https://www.asdatyres.co.uk/dunlop/sp-sport-blurespo
    nse/195-65-15-91-h--sp-sport-bluresponse
    https://www.vickytyres.co.uk/tyres/manufacturers/dun
    lop/sp-sport-bluresponse
    https://www.mytyres.co.uk/rshop/tyre/Dunlop/Sport-Bl
    uResponse/195-65-R15-91H/R-231966