-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.PO
STED!mike!not-for-mail
From: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Wiecej o nowym typie silnika spalinowego.
Date: Sun, 5 Dec 2010 21:01:57 +0100
Organization: http://onet.pl
Lines: 23
Sender: t...@m...oldfield.org.pl
Message-ID: <c1.01.3Ndg41$JJN@mike.oldfield.org.pl>
References: <c1.01.3NVMm2$JDU@mike.oldfield.org.pl>
<b...@f...googlegroups.com>
<c1.01.3NWXzl$JEj@mike.oldfield.org.pl>
<0...@p...googlegroups.com>
<c1.01.3NbwJX$JFJ@mike.oldfield.org.pl>
<9...@k...googlegroups.com>
<c1.01.3NcrYF$JHL@mike.oldfield.org.pl>
<3...@p...googlegroups.com>
<c1.01.3Nd9bw$JHi@mike.oldfield.org.pl>
<b...@4...com>
<c1.01.3NdZfp$JIS@mike.oldfield.org.pl> <idgq9c$5tt$1@news.onet.pl>
NNTP-Posting-Host: trzypion.oldfield.org.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1291579523 12140 77.236.9.21 (5 Dec 2010 20:05:23 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Sun, 5 Dec 2010 20:05:23 +0000 (UTC)
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
X-Face: "$/+nTK,0%`.lc4B~D91pIue%5RICC8#$_Ew'cP{uuDnja,Cs.yc8MiB+/k+~Plew/u|WDT
7|0:(Sq?X-j&_?{]w+M/n'_(O3(Aj(4t[$Ep(|x]2v)R:E,Q|vM:z7Wipt2VeLQQ9iId1r\}"yBAEl
Ie@=ELl0`X:yH3~Y-P~6
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2331847
[ ukryj nagłówki ]Dnia Sun, 05 Dec 2010 20:47:59 +0100, JK napisał(a):
>> Nie są, zależa od kraju. Jednak kluczem jest pytanie - dlaczego by nie
>> miały spełniac?
>>
>
> Nie bądź taki tajemniczy Adasiu. Powiedz nam
> komu zależy na tym aby nie spełniały tych
> norm? Wietrzę kolejny spisek.
Rzecz w tym, że wysokoprężny silnik dwusuwowy z przepłukiwaniem obcym,
rozrządem etc. działa na takiej samej zasadzie i w tym samym cyklu pracy,
co klasyczny czterosuw.
Nietety, większośc ludzi kojarzy dwusuwa z paleniem oleju, smarowaniem
mieszankowym i przelotem ładunku przez karter. Co w wypadku silników diesla
z przewietrzaniem obcym nie występuje.
--
___________ (R)
/_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
___/ /_ ___ Kęszyca Leśna 51/9, 66-305 Keszyca Leśna
_______/ /_ Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/
___________/ PMS++PJ+S*+++P+++M+++W--P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++
Następne wpisy z tego wątku
- 06.12.10 15:11 JAM
- 07.12.10 23:08 Adam Płaszczyca
- 08.12.10 11:43 JAM
- 16.12.10 21:12 Adam Płaszczyca
- 16.12.10 23:17 WS
- 17.12.10 23:14 JAM
- 17.12.10 23:39 J.F.
- 18.12.10 01:01 JAM
- 18.12.10 12:22 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- Seba strikes back
- Motoryzacyjni giganci ograniczają produkcję elektryków.
- Home defence :) czyli Remote Guns
- Ubezpieczenie OC
- Podroz elektrykiem w UK 2x drozsza od podrozy dieslem...
- Żenujące. Kupujesz elektryka żeby udawał ci spaliniaka
- Autobus sie pali.
- Pożar pod żyrardowem
- jak zmierzyć średnicę tarczy?
- kto jest winny zmarnowaniu legendy Passata?
- nowe samochody to gówno ładnie opakowane
- Cholera KUPIŁBYM MG MG3
- Ujemny wzrost elektryków
- Wolkswagen szantażuje rząd aby powróciły dotacje do elektryków
- Co z 7 miejsc w leasingu dla fizycznych?
Najnowsze wątki
- 2024-09-30 Rozprawa zdalna brak komputera
- 2024-09-30 Zielona Góra => Spedytor międzynarodowy <=
- 2024-09-30 Hackowanie SS7
- 2024-09-30 Seba strikes back
- 2024-09-30 MĂźnchen => DevOps Engineeer (Azure) <=
- 2024-09-30 MĂźnchen => DevOps Engineer (Azure) <=
- 2024-09-30 Gdańsk => Frontend Developer (Angular area) <=
- 2024-09-30 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-09-30 Marki => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-09-30 Warszawa => Technical Leader (Java Background) <=
- 2024-09-30 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-09-30 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-09-30 Białystok => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-09-30 Kraków => Ruby Backend Developer <=
- 2024-09-30 dziki wschod