eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyWiecej o nowym typie silnika spalinowego.Re: Wiecej o nowym typie silnika spalinowego.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.PO
    STED!mike!not-for-mail
    From: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Wiecej o nowym typie silnika spalinowego.
    Date: Sun, 5 Dec 2010 21:01:57 +0100
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 23
    Sender: t...@m...oldfield.org.pl
    Message-ID: <c1.01.3Ndg41$JJN@mike.oldfield.org.pl>
    References: <c1.01.3NVMm2$JDU@mike.oldfield.org.pl>
    <b...@f...googlegroups.com>
    <c1.01.3NWXzl$JEj@mike.oldfield.org.pl>
    <0...@p...googlegroups.com>
    <c1.01.3NbwJX$JFJ@mike.oldfield.org.pl>
    <9...@k...googlegroups.com>
    <c1.01.3NcrYF$JHL@mike.oldfield.org.pl>
    <3...@p...googlegroups.com>
    <c1.01.3Nd9bw$JHi@mike.oldfield.org.pl>
    <b...@4...com>
    <c1.01.3NdZfp$JIS@mike.oldfield.org.pl> <idgq9c$5tt$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: trzypion.oldfield.org.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1291579523 12140 77.236.9.21 (5 Dec 2010 20:05:23 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 5 Dec 2010 20:05:23 +0000 (UTC)
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    X-Face: "$/+nTK,0%`.lc4B~D91pIue%5RICC8#$_Ew'cP{uuDnja,Cs.yc8MiB+/k+~Plew/u|WDT
    7|0:(Sq?X-j&_?{]w+M/n'_(O3(Aj(4t[$Ep(|x]2v)R:E,Q|vM:z7Wipt2VeLQQ9iId1r\}"yBAEl
    Ie@=ELl0`X:yH3~Y-P~6
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2331847
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Sun, 05 Dec 2010 20:47:59 +0100, JK napisał(a):

    >> Nie są, zależa od kraju. Jednak kluczem jest pytanie - dlaczego by nie
    >> miały spełniac?
    >>
    >
    > Nie bądź taki tajemniczy Adasiu. Powiedz nam
    > komu zależy na tym aby nie spełniały tych
    > norm? Wietrzę kolejny spisek.

    Rzecz w tym, że wysokoprężny silnik dwusuwowy z przepłukiwaniem obcym,
    rozrządem etc. działa na takiej samej zasadzie i w tym samym cyklu pracy,
    co klasyczny czterosuw.
    Nietety, większośc ludzi kojarzy dwusuwa z paleniem oleju, smarowaniem
    mieszankowym i przelotem ładunku przez karter. Co w wypadku silników diesla
    z przewietrzaniem obcym nie występuje.

    --
    ___________ (R)
    /_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
    ___/ /_ ___ Kęszyca Leśna 51/9, 66-305 Keszyca Leśna
    _______/ /_ Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/
    ___________/ PMS++PJ+S*+++P+++M+++W--P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: