    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Widać że Pan nie z Radomia ...
    Date: Sun, 31 Aug 2014 08:10:45 -0500
    Sender: p...@a...dsl.emhril.sbcglobal.net
    <1...@4...com> <ltfhjp$i35$1@dont-email.me>
    <3...@4...com> <ltfrj8$3mf$1@dont-email.me>
    <e...@4...com>
    <Pine.WNT.4.64.1408261106010.1536@quad> <ltj3f5$rhd$1@dont-email.me>
    <Pine.WNT.4.64.1408281134551.2024@quad>
    <53ff02e7$0$2358$65785112@news.neostrada.pl>
    <Pine.WNT.4.64.1408292330520.3408@quad>
    <r...@4...net> <ltsune$7ul$1@dont-email.me>
    <sa529z35sulb$.1dj3ditttq95s$.dlg@40tude.net>

    news:sa529z35sulb$.1dj3ditttq95s$.dlg@40tude.net...
> [...]
    esna-ale-dlaczego-nadal-nie.html

    > Ale przy stosownej umowie byloby tylko 3%.

    Widziałeś gdzieś takie umowy czy spekulujesz?

    > Ja tam nie wiem, ale oni maja raczej inaczej.
    > Owszem, moglo sie dawniej okazac ze ktos kupuje gazete za 2zl,
    > a terminal dzwoni i zuzywa jeden impuls telefoniczny za 35gr.
    > Teraz mamy kilka innych mozliwosci.

    Ale tu nie chodzi o koszty jakie terminal zużywa na połączenie...
    Tu chodzi o prowizję jaką sieć autoryzacji kart (np. VisaNet)
    pobiera od sprzedawcy za to, że jego klient może kupić produkt
    za plastikowy kartonik zamiast za gotówkę... Czytaj "haracz" :-)