  • Data: 2011-07-23 08:40:55
    Temat: Re: Wibracje i drętwiejące dłonie - Sprint ST
    Od: Qlfon <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-07-23 10:15, Jackare pisze:
    > Użytkownik "Qlfon" <r...@l...pl> napisał w wiadomości
    >>
    > MRI to raczej powie co piszczy w tkankach miękkich, do kości wystarczy
    > RTG całego kręgosłupa (odcinkami) i ewentualnie tomografia bardziej
    > podejrzanych odcinków, chyba że się coś zmieniło od czasu zakończenia
    > mojej edukacji i doświadczeń zawodowych w tych kwestiach (a było to
    > jakiś czas temu)
    Zawsze mi się miesza MRI z tomografem chociaż robię blisko tego. Masz
    rację oczywiście. Ale po dwóch ostatnich przejażdżkach 9tak po 150km)
    zgodnie z zaleceniami Tomka z włączonymi manetkami jest lepiej. poprawię
    jeszcze położenie klamek na trochę niżej i zobaczymy.

    --
    Qlfon, Lublin
    Triumph Sprint ST 1050