    From: Mario <m...@...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: WiFi, USB, i CE...
    Date: Sat, 29 Jun 2013 00:00:28 +0200

    W dniu 2013-06-28 22:20, LeonKame pisze:

    > Zmien kodowanie bo ciezko to sie czyta. A odpowiedz jest przeciez
    > Logiczna chyba co nie.
    >
    > Radiowka wymaga badan przy CE jest nr jednostki badawczej, reszta to
    > China Export.

    Skoro jego urządzenie nie jest radiówką to nie podlega pod R&TTE. I
    swoją droga nie chodzi o jednostkę badawczą ale o pozytywną opinię
    jednostki notyfikowanej - na podstawie dokumentacji zawierającej między
    innymi wyniki badań.
    A China Export to jest logo udające, że urządzenie ma CE. Jak jesteś
    Polakiem i tu masz biznes to proszeniem się o kłopoty jest postawienie
    znaczka CE bez dokumentacji która by to mocno uzasadniała.

    --
    pozdrawiam
    MD