  • Data: 2010-05-01 11:15:57
    Temat: Re: Wezwanie na komende za zdarzenie, ktorego nie bylo
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:hrdvuj$cvk$1@news.onet.pl...

    > Cały czas piszesz o tym samym co ja, więc skoro nadal nic nie wniosłeś, to
    > chyba przyczyną tego pisania jest uwielbienie do czytania napisanych przez
    > siebie słów.
    > EOD

    I po co znów te chamskie teksty z Twojej strony ?

    Teraz zaczynasz odwracać kota ogonem, ponieważ napisałeś wcześniej, że "...
    jemu już nic do tego", bo nie musi odpowiadać na pytanie kto poza nim jest
    upoważniony lub mógł prowadzić wtedy samochód. Twoja odpowiedź własnie była
    błędna, bo autor wątku jako "świadek" jest zobowiązany do składania zeznań
    zgodnych z prawdą. Ty natomiast namawiasz do popełnienia przestępstwa
    zeznawania nieprawdy.
    Tak wiec chłopie zanim zaczniesz kolejny raz komuś ubliżać zastanów się nad
    wypowiedziami tych osób i nad ich sensem, a jak masz wątpliwości to pytaj co
    ktoś miał na myśli. Odpowiedź na pytanie kto mógł użytkować lub jest
    upoważniony poza wezwanym nie jest "wsypywaniem" i od strony prawnej wezwany
    świadek winien odpowiedzieć zgodnie z prawdą, bo grożą mu za to sankcje
    karne.

    Oto ten fragmenty Waszych wypowiedzi do której odnosiła się moja wypowiedź:

    [BaX]

    [Twoja wypowiedź]

    Tak więc jak widać nie piszemy o tym samym. Stąd też jest ten mój wywód.
    Jeżeli tego nie rozumiesz to trudno.