  • Data: 2014-02-05 13:42:31
    Temat: Re: Wezwanie do zapłaty/wskazania z GITD
    Od: Franc <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 3 Feb 2014 13:21:16 -0800 (PST), m...@g...com napisał(a):

    > Witam,
    > Chciałbym podpiąć się do tematu - właśnie ITD pstryknął mi fotkę.
    > Czy lepiej odebrać od nich list i odpisać, że nie wiem/ nie pamiętam,
    > (samochód wspólny z żoną),
    > czy w ogóle nie odbierać od nich korespondencji?
    Ja uważam, że korespondencję należy odbierać zawsze - a nóż/widelec przez
    podwójnie awizowanie coś się uprawomocni i mocna obudzić się z ręką w
    nocniku.

    Odebrać i odpisać na osobne kartce (dokładnie tak zrobiłem i się więcej nie
    odezwali), że prosisz o przesłanie zdjęcia, bo autem kierować mogły dwie
    osoby - tutaj wymienić je z imienia i nazwiska + pełne dane. Bez zdjęcia od
    nich nie jesteś w stanie wskazać osoby kierującej - a któreś z Was musiało
    nim jechać.

    Pewnie można odpisać inaczej, wiem, że można też ich po prostu o olać - ale
    tych metod nie praktykowałem.

    --
    Franc