  • 41. Data: 2010-12-15 15:56:45
    Temat: Re: Wezwanie do zapłaty
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Artur Maśląg wrote:

    > Niech sobie twierdzi, do tego to nie jest pojedynek.

    Sprytnie sobie pominąłeś te "szczegóły techniczne".

    To jak działa płacenie przez telefon w Warszawie za parking - właśnie w
    szczegółach technicznych siedzi diabeł.

    Krótko - żeby płacić przez telefon, trzeba podpisać umowę z firmą to
    obsługującą, wpłacić im kasę, i dopiero można "płacić" przez telefon.

    Dla kogoś przyjezdnego - rozwiązanie kompletnie nieprzydatne.

    --
    Pozdro
    Massai

  • 42. Data: 2010-12-18 09:00:01
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Wed, 8 Dec 2010 21:31:05 +0100, Grumens napisał(a):

> [...]
    > Dostałem wczoraj wezwanie do zapłaty za postój w płatnej strefie bez karty
    > parkingowej. Nie było by w tym nic nadzwyczajnego, gdyby nie to, że ten
    > postój miał miejsce w 2005 roku, w marcu, w W-wie na Emilii Plater. Do
    > zapłaty mam 50zł i się zastanawiam, czy sprawa nie jest przedawniona, a
    > jeśli nie jest to kiedy te przedawnienie nastąpi. Nie uśmiecha mi się
    > tracić 50zł przed świętami, tymbardziej, że zawsze staram się przestrzagać
    > wszystkich przepisów i nie pamiętam, czy faktycznie wtedy nielegalnie tam
    > parkowałem, nawet nie pamiętam że tam byłem, ponieważ mieszkam w Olsztynie

    Ale przecież to nie Ty pozostawiłeś tam samochód, tylko Twój kolega,
    mieszkający na stałe w Hondurasie.

    --
    ___________ (R)

  • 43. Data: 2010-12-18 09:43:41
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Fri, 10 Dec 2010 17:03:10 +0000, kamil napisał(a):

    > Z ciekawosci - bezplatne przelewy w bankach i wyplaty bez prowizji w
    > kazdym bankomacie na terenie kraju tez jusz masz, ze tak niezle wypada?

    Mam i to od 10 lat. a w UK macie już bankowość internetową?

    --

  • 44. Data: 2010-12-31 14:25:07
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Thu, 9 Dec 2010 17:23:29 +0000 (UTC), "Massai" <t...@w...pl>
    wrote:

    >Ten przy metrze to nawet bywa zapełniony, mimo że krąży o nim opinia
    >supermarketu dla złodziei

    Pierwsze słyszę. I o którym parkingu przy metrze piszesz? Bo są
    conajmniej trzy.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280