    From: Pietia <v...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Weszący policjanci?
    Date: Wed, 29 Feb 2012 23:51:18 +0100

    T. wrote:

    > Użytkownik "AZ" <a...@g...com> napisał w wiadomości

    > A to ze strony Piekielni.pl:
    >
    > Miałem kiedyś koleżankę.
    > Ta pani, była prokuratorem, a więc dysponowała immunitetem.
    > Było już dość późno, bo po 23,00, gdy na imprezę, którą organizowałem,
    > dotarła wzmiankowana pani.
    > Weszła zaśmiewając się do łez.
    > I tu następuje jej opowieść.
    > Jechała samochodem po kilku głębszych.
    > Zatrzymał ją policjant.
    > W swoistym pijanym widzie, umyśliła sobie, że powie od razu prawdę, a potem
> [...]

    Ja bym tak bardzo nie wierzył koleżance. Prokuratora zatrzymanego za
    jazde po pijaku legitymacja ratuje od punktów i odpowiedzialności
    karnej, ale zgłoszenie idzie od razu do zwierzchnika.

    Od przekroczenia prędkości poczynając. I słyszałem od kilku
    prokuratorów, ze woleliby zapłacić mandat, niż miec rozmowę z
    przełożonym po takich akcjach.