  • 1. Data: 2010-02-13 12:54:27
    Temat: Re: Western Digital Caviar Black 1TB - WD1001FALS - czemu taki wolny?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail m...@g...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > To nie jest żaden zakaz tylko domniemanie solidności sprzedawcy.
    > Idziesz do apteki i masz zaufanie, że ci nie sprzedadzą lekarstwa na
    > inną chorobę. W warzywniaku - zgniłego kartofla. itd, itp. Do wielu
    > ludzi masz zaufanie, bo nie jesteś w stanie znać się na wszystkim i po
    > prostu nie da się inaczej.

    no tak, ale w tym przypadku kupujacy poprosił o dysk i dostał dysk. Tak
    wiec twoje porownanie jest o kant dupy...

    > Już odpowiedziałem. Prosisz lek na nerwy i dostajesz słoiczek z
    > jakimiś obcymi sobie napisami. Okazuje się środkiem na rozwolnienie.
    > Czy widzisz przewinienie aptekarza?

    J.w. Jezeli obce napisy oznaczaja lek na nerwy, to nie widze problemów,
    nawet jezeli sie okaze, ze nie jest to najlepszy lek na nerwy dostepny na
    rynku.
    No chyba ze poprosiłes o konkretny lek a dostałes cos innego.

    > Przez ileś tam dni można oddać towar bez łaski.

    znowu - na jakiej podstawie?

    > A później z takiego
    > samego powodu jak ten lek na rozwolnienie. Nie powinniśmy tolerować
    > takiego cwaniactwa.

    musisz podac bardziej adekwatne porownanie, bo o tym z lekami juz swoje
    zdanie wyraziłem.

    --
    Pozdrawia... Budzik

  • 2. Data: 2010-02-13 13:22:11
    Od: "MC" <m...@g...pl>

    wiadomości news:13022010.2324D979@budzik61.poznan.pl...
> [...]
    >>
    > no tak, ale w tym przypadku kupujacy poprosił o dysk i dostał dysk. Tak
    > wiec twoje porownanie jest o kant dupy...

    Nie prosił o dysk z poprzedniego sezonu.

    > musisz podac bardziej adekwatne porownanie, bo o tym z lekami juz swoje
    > zdanie wyraziłem.

    Trudno, nie będzie więcej porównań.

  • 3. Data: 2010-02-13 16:01:05
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "MC" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Nie prosił o dysk z poprzedniego sezonu.

    To zacytuj o co prosił...albo przestań bredzić.

    --
    marfi

  • 4. Data: 2010-02-13 16:03:03
    Od: RadoslawF <r...@w...pl>

    Dnia 2010-02-13 14:22, Użytkownik MC napisał:

    > Nie prosił o dysk z poprzedniego sezonu.

    Ale o dysk z tego sezonu tez nie prosił. A może jednak prosił
    i potrafisz to wykazać.

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2010-02-13 17:13:36
    Od: "MC" <m...@g...pl>

    Użytkownik "marfi" <marfi @bb.onet.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "MC" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

    > To zacytuj o co prosił...albo przestań bredzić.

    Chcesz kupowac starocie - twoja sprawa. Ja bym nie chciał.

  • 6. Data: 2010-02-13 17:59:46
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    > Użytkownik "marfi" <marfi @bb.onet.pl> napisał w wiadomości

    > Chcesz kupowac starocie - twoja sprawa. Ja bym nie chciał.

    A co to ma do rzeczy - kupił to co chciał bo pewnie było taniej.
    Zresztą dysk ma całkiem przyzwoite parametry - pewnie kumplowi z ławki nie
    zaimponuje ale to nie ma związku z tematem.

    BTW: Dyska ma bardzo zbliżone osiągi do Caviar Green których jestem
    posiadaczem.

    --
    marfi

  • 7. Data: 2010-02-13 18:59:25
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Nie prosił o dysk z poprzedniego sezonu.

    ale to przeciez nie ciuchy.
    Jak znam zycie - poprosił o dysk, otrzymał oferte od sprzedawcy i ja
    zaakceptował. Moze jakby poprosił o konkretny dysk albo o najszybszy to
    sprzedawca poleciłby mu cos innego.

    > Trudno, nie będzie więcej porównań.

    rozumiem, ze adekwatne znaleźć trudno.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Wiem, że to, co piszę, jest może średnio mądre,

  • 8. Data: 2010-02-13 18:59:27
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Chcesz kupowac starocie - twoja sprawa. Ja bym nie chciał.

    i co wtedy robisz?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jestem mały Talibanek, mam granatów cały dzbanek, nuklearną walizeczkę

  • 9. Data: 2010-02-14 09:35:03
    Od: "MC" <m...@g...pl>

    > A co to ma do rzeczy - kupił to co chciał bo pewnie było taniej.

    Jego pierwszy post nie świadczył o stanie zachwytu.

  • 10. Data: 2010-02-14 09:37:50
    Od: "MC" <m...@g...pl>

    wiadomości news:13022010.345980E3@budzik61.poznan.pl...
    > Osobnik posiadający mail m...@g...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    > następuje:

    > i co wtedy robisz?

    Nie kupuję. Tylko, że w odróznieniu od autora wątku robię rozpoznanie przez
    wybraniem produktu.