  • 61. Data: 2014-04-20 16:03:51
    Temat: Re: Wesołych Świąt
    Od: Zachariasz Dorożyński <k...@g...com>

    Nie mylę się. Czekałem aż powołasz się na ogólne zasady korzystania. A w nich
    napisane że masz się podpisywać prawdziwym imieniem i nazwiskiem. Sam się nie
    podporządkowałeś a pouczasz innych. Spadaj na bambus.

  • 62. Data: 2014-04-20 16:16:28
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Zachariasz Dorożyński" <k...@g...com> wrote in message
    ps.com...
> [...]
    > A w nich napisane że masz się podpisywać prawdziwym imieniem
    > i nazwiskiem. Sam się nie podporządkowałeś a pouczasz innych.

    Widzisz... to nie jest sprawa zero-jedynkowa...
    Brak imienia i nazwiska nie przeszkadza ludziom tak bardzo (wcale?)
    jak pisanie nie na temat czy zostawianie długich tasiemców cytatów,
    i to wielu ich generacji, co Ty robisz...
    Mało tego - brak imienia i nazwiska jest de-facto normą w usenecie
    od jakiś 12-15 lat to Ci co publikują z nazwiskiem są w mniejszości.

  • 63. Data: 2014-04-20 16:30:02
    Od: Zachariasz Dorożyński <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 20 kwietnia 2014 16:16:28 UTC+2 użytkownik Pszemol napisał:
> [...]
    >
    > Mało tego - brak imienia i nazwiska jest de-facto normą w usenecie
    >
    > od jakiś 12-15 lat to Ci co publikują z nazwiskiem są w mniejszości.

    Załóż z Lawą i Mandziejewiczem własną grupę. Będziecie siebie moderowali. Skoro w
    czymś co można nazwać regulaminem jest zapis o prawdziwym imieniu i nazwisku to nie
    możesz pisać że normą jest nie podawanie swojego imienia i nazwiska. Jak widzisz
    równie skutecznie srasz na dywan jak ja. Różnica pomiędzy nami jest taka że ja sram
    na dywan i się tego nie wstydzę a Ty złapany na zrobieniu dużej kupy twierdzisz że to
    był bąk z kleksikiem i się nie liczy.

  • 64. Data: 2014-04-20 16:43:12
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Zachariasz Dorożyński" <k...@g...com> wrote in message
    ps.com...
    > Załóż z Lawą i Mandziejewiczem własną grupę.
    > Będziecie siebie moderowali.

    Tu nie chodzi o moderowanie tylko o uprzejmą prośbę
    o przestrzeganie tematyczności tej grupy i nie zaczynanie
    wątków które są zwykle przyczyną do kłótni i przepychanek.

    Słyszałeś o zasadzie dobrego wychowania która nie zaleca
    poruszania tematów religijnych i politycznych np. przy stole?
    Jest w tym mądrość ludowa pochodząca z doświadczenia
    że wszystkie takie dyskusje lubią kończyc się kłótnią, a nikt
    nie chce kłótni przy jedzeniu gdzie ma być miła atmostfera...

    Po co więc pisać tutaj, na grupie o elektronice o religii/polityce?
    Zwłaszcza gdy ktoś kontynuuje upomniany i narzuca się
    uporczywie z coraz to mocniejszymi komentarzami?
    Komuś przeszkadza spokój? Ktoś chce kłótni? No właśnie..

  • 65. Data: 2014-04-20 16:59:47
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sun, 20 Apr 2014 12:18:06 +0000 (UTC), Pszemol
    <P...@P...com> wrote:
    > wciskanie w gardlo tej swojej religijnosci...

    I co zakrztusiłeś się? Jakaś wielka krzywda Ci się, stała?

    --
    Marek

  • 66. Data: 2014-04-20 17:09:04
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Marek" <f...@f...com> wrote in message

    > I co zakrztusiłeś się? Jakaś wielka krzywda Ci się, stała?

    Wielka krzywda nie, ale poczułem obrzydzenie.

    Brzydzą mnie ludzie którzy nie akceptują swobody wyboru
    poglądów u innych i narzucają się im ze swoimi, jedynie słusznymi.
    Polska nie jest krajem religijnym, obowiązuje tu swoboda wyznania
    i trzeba tłamsić w sobie zapędy katolickiego fanatyzmu i urawniłowki.
    Nie wszyscy Polacy są katolikami, nie wszyscy obchodzą święta
    i takie nachalne narzucanie się z religijnością na każdej grupie jest
    conajmniej niestosowne, bez wyczucia i po prostu burackie.

  • 67. Data: 2014-04-20 18:17:02
    Od: Zachariasz Dorożyński <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 20 kwietnia 2014 17:09:04 UTC+2 użytkownik Pszemol napisał:
> [...]
    >
    > i takie nachalne narzucanie się z religijnością na każdej grupie jest
    >
    > conajmniej niestosowne, bez wyczucia i po prostu burackie.

    Zdziwisz się ale zgadzam się z Tobą. Z wyjątkiem grup religijnych tematy takie jak
    ten nie powinny się pojawiać nigdzie indziej. To co się tutaj stało to nie życzenia a
    zwyczajny spam. Na spam albo się nie reaguje albo robi to co zrobił Mandziejewicz.
    Zrobił sobie ze spamu i spamera jaja. I tak trzeba było to pociągnąć. Lepiej by się
    od tego nie zrobiło ale może było by śmieszniej.

  • 68. Data: 2014-04-20 18:44:52
    Od: "Jan" <k...@p...net>

    "Zachariasz Dorożyński" <k...@g...com> wrote in message
    ps.com...
    > Żaden Roman ani nikt inny nie ma prawa tutaj nikogo upominać.
    > To grupa wolnych ludzi. Jak się to komuś nie podoba to może
    > wypierdalać na elektrodę.

    Mylisz się, i to bardzo. Owszem, jest to grupa dla wolnych ludzi,
    ale to nie znaczy że masz prawo zrobić kupę na środku dywanu...
    Pewne zasady kultury i współżycia w społeczeństwie obowiązują.
    Ta grupa należy do społeczności o nazwie Usenet i tu też jakieś
    reguły zachowania obowiązują. Zebrane są w ramy tzw netykiety,
    czyli network-etykiety, etykiety sieciowej i warto ją znać i do niej
    się stosować tak samo jak warto znać zasady zachowania przy stole.

    Pszemol, masz rację. Ale katolik tego nie zrozumie. To przerasta jego
    zdolność pojmowania. Historia tej krwawej doktryny doskonale tego dowodzi.

  • 69. Data: 2014-04-20 19:04:54
    Od: "Dariusz K. Ładziak" <d...@n...pl>

    Użytkownik Jan napisał:

    > Użytkownik "nowyr" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Ja pracuję właśnie i czczę Potwora Spagetti w pracy.
    >
    > Ramen Ci. I popijaj religijnym napojem.

    I dlatego pastafarianinem nie zostanę - od religijnego napoju
    pastafarian (a i chrześcijan) kamienie w nerkach się tworzą! A ja mam
    lekka skazę szczawianową - pozostaje mi Swarożyca albo innego Trygława
    czcić (no, może być i Perun)... Te trunki mogę z pożytkiem dla zdrowia.

  • 70. Data: 2014-04-20 19:05:10
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Jan" <k...@p...net> wrote in message

    > Pszemol, masz rację. Ale katolik tego nie zrozumie. To przerasta jego
    > zdolność pojmowania. Historia tej krwawej doktryny doskonale tego
    > dowodzi.

    Nie przesadzaj... oni głupi nie są.
    Trzeba po prostu się upominać o tolerancję i nie wpychanie religii
    w gardło na siłę a może za jakiś czas dotrze to do wszystkich...