    From: Pszemol <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Wesołych Świąt
    Date: Fri, 25 Apr 2014 21:49:13 +0000 (UTC)

    janusz_k <J...@o...pl> wrote:

    > Ja czuję ty nie, ten artykuł i komentarze miały ci cośuzmysłowić
    > ale tak się nie stało. Jesteś głuchy i ślepy, dlatego dalsza dyskusja z
    > tobą jest tylko stratą czasu, czyli bezcelowa.

    Co mi miały uzmysłowić?
    Że Ty wierzysz we wszystko co przeczytasz?
    To akurat było jasne wcześniej...

    Naprawdę nie przyjmujesz do wiadomości że ludzie mogą się zwyczajnie mylić,
    coś nie zrozumieć i gadać bzdury albo świadomie kłamać?

    To że ktoś Ci powiedział że widział, powiedział że ma, powiedział że zrobił
    nie musi zawsze znaczyć, że faktycznie widział, że faktycznie ma czy że
    faktycznie zrobił.