  • Data: 2014-04-26 08:40:11
    Temat: Re: Wesołych Świąt
    Od: "Jan" <k...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

    Pszemol,

    nie dyskutuj z głupcem bo ktoś mógłby nie rozróżnić kto jest kim.

    Ja już sobie odpuściłem bo szkoda czasu i energii na poszczególnych
    wiernych. Nie oznacza to, że siedzę i milczę. Jasno i głośno przedstawiam
    swój stosunek do wszelkich szamaństw ale nie dyskutuję zbyt długo z
    poszczególnymi wierzącymi w nie.
    Jest bowiem, pewnie też to zauważyłeś, obszar, po przekroczeniu którego
    wierni wszelkich religii, a katolickiej w szczególności, wyłączają rozum i
    zastępują ją wiarą. Jest to rezultat doskonałej indoktrynacji, którą kościół
    katolicki rozpoczyna w przedszkolu a chciałby już w żłobku.
    W rezultacie tej indoktrynacji wierni są w stanie uwierzyć w każdą głupotę
    podawaną im prze ich księży/szamanów.
    Np. w to, że Maria zaszła w ciążę bez bzykania (chyba, że to wersja dla
    Józka), że potem pojechał dorożką do nieba, że Jezus jednym, chlebem i rybą
    wykarmił tysiące ludzi itp. itd. Jak mawia policjant, to się w pale nie
    mieści. Pod warunkiem, że się myśli a nie wierzy w bzdury.

    Życzę ci spokojnego weekendu bez włączania telewizora, radia. I otwierania
    lodówki. Tak na wszelki wypadek, żeby ci jakiś święty z niej nie wypadł.