    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Date: Wed, 23 Apr 2014 13:05:34 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Wesołych Świąt
    From: Zachariasz Dorożyński <k...@g...com>

    W dniu środa, 23 kwietnia 2014 21:31:33 UTC+2 użytkownik uzytkownik napisał:
> [...]
    widać informację pamiętam. Jezus nic nie mógł przewidzieć. On jako jedna z postaci
    boga Boga wiedział wszystko z wyprzedzeniem bo sam to tworzył zanim fizycznie
    zaistniało. To co Ty nawijasz makaron na uszy, pewno się tutaj zdziwią ze nie
    napisałem ze pierdolisz jak potłuczony, z jakimś przewidywaniem przez boga Jezusa
    vel boga Boga.

    > Akurat Kościół takich twierdzeń nie propaguje, że Bóg "wiedział wszystko
    >
    > z wyprzedzeniem bo sam tworzył zanim fizycznie zaistniało".
    >
    > Jest to zaprzeczenie tego, że Bóg dał nam "wolną wolę".
    >
    > Jeżeli jednak Bóg nami kieruje to nie może być mowy o "wolnej woli". Tym
    >
    > samym nie może być mowy o grzechu i karze, bo wszystko co czyni człowiek
    >
    > dzieje się z woli Boga i za jego sprawą.
    >
    > Jeżeli Bóg dał nam "wolną wolę" to oznacza, że nami nie kieruje, a to co
    >
    > napisałeś nie jest prawdą.
    >
    > Niestety są ludzie, którzy uważają, że wszystko dzieje się za wolą Boga

> [...]

    Istnienie wolnej woli i boga Boga co ją dał się wyklucza. Jak jest bóg Bóg to nie ma
    wolnej woli, o na odwrót. Wolna wola to taki paragraf 22 tylko wymyślony dużo
    wcześniej niż książka napisana przez Hallera. Łatwo sobie wyobrazić sytuację ze nie
    ma wolnej woli. Bo niby dlaczego miała być skoro wszystko jest sterowane ( tak sobie
    wykombinowali religianci). Wyszło by że zbrodnie do jakich doprowadził niejaki Adolf
    H obciążają bezpośrednio boga Boga. Jeśli jest bóg Bóg to i tak go obciążają. Ludzie
    odeszli by od religii opartej na bogu Bogu. bo co to za bóg co zabił miliony ludzi. A
    kościół dostał by takiego kopa że w okolicach Księżyca miałby szybkość podświetlną.
    Na takie coś cwaniaki chodzące w sukienkach z haftowanymi halkami na wierzchu
    pozwolić sobie nie mogli. I wymyślili wolną wolę. Wyszło że pomimo iż Adolf H
    wykonywał jakiś zbrodniczy plan do którego został stworzony to winę ponosi nie ten od
    sprawstwa kierowniczego a bezmyślne narzędzie. Najlepsze jest to że w Niebie będzie
    Adolf H Józef S i wielu wielu innych zbrodniarzy a Żydzi spaleni w obozach będą w tym
    czasie w Pikle bo mieli wolną wolę żeby uciec a nie uciekli.