    From: "Jan" <k...@p...net>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Wesołych Świąt
    Date: Sun, 20 Apr 2014 19:41:44 +0200

    I jest mi bardzo przykro, że ostatnio ta tolerancja jest najczęściej
    jednostronna. To znaczy, że człowiek wierzący ma tolerować ateistów, ale
    sam fakt istnienia jakiejkolwiek religii obraża uczucia religijne
    ateisty. To taki oksymoron i taka hipokryzja (jak ateista ma mieć
    uczucia religijne?). Tolerujcie mnie, ale ja Was nie toleruję, wy ze
    swoją wiarą macie się schować.

    Mnie w ogóle nie obchodzą religie, które i do mnie nic nie mają. Jeśli ja ze
    swoich podatków muszę płacić na kościół katolicki, na księży katechetów,
    każących lizać swoje nogi, na całe to dno moralne za moją kasę to się
    buntuję. A jeśli ktoś w cokolwiek chce sobie wierzyć, to jego osobista
    sprawa i prawo. Więc skończ mówić o nietolerancji broniąc doktryny, która,
    historycznie rzecz biorąc, z tolerancją nigdy i nic wspólnego nie miała.
    Zacznij robić porządki u siebie, zanim będziesz moralizował innych. Bo to,
    co teraz twierdzisz jest dla mnie tak [ponurą kpiną jak kościelna komisja do
    obrony dzieci przed pedofilami.