  • Data: 2014-04-20 19:31:29
    Temat: Re: Wesołych Świąt
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Luke" <l...@l...net> wrote in message
    news:535401b9$0$2239$65785112@news.neostrada.pl...
    > I jest mi bardzo przykro, że ostatnio ta tolerancja jest najczęściej
    > jednostronna. To znaczy, że człowiek wierzący ma tolerować ateistów,
    > ale sam fakt istnienia jakiejkolwiek religii obraża uczucia religijne
    > ateisty. To taki oksymoron i taka hipokryzja (jak ateista ma mieć
    > uczucia religijne?). Tolerujcie mnie, ale ja Was nie toleruję, wy ze
    > swoją wiarą macie się schować.

    Ale kto tu Sylwestra nie tolerował? Roman? Weź przestań...

    Sylwester dostał baty nie po pierwszych życzeniach ale po kolejnych
    gdzie już nachalnie się narzucał z tym swoim ewangelizowaniem...
    Odebrał po prostu niesłusznie odpowiedź Romana, bardzo trafną
    zresztą, jako atak na swoją religię, a przecież nie była ona atakiem
    tylko delikatnym zwróceniem uwagi na to, że tu nie tylko katolicy
    grupę czytają...