  • Data: 2013-03-31 15:14:19
    Temat: Re: Wersja Androida
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 30 Mar 2013 20:51:47 +0100, John Kołalsky napisał(a):

    > O ile ? Ja tam widzę tylko tyle, że Windows trzeba było wybrać bo był na
    > telefonach za które trzeba było zapłacić naprawdę konkretne pieniądze a
    > Symbiana za bardzo nikt nic chciał mimo, że był bardziej dostępny.

    Skoro nikt nie chciał to jakim cudem się sprzedawał?

    > W 2002 pojawiła się kolejna, niepierwsza wersja mobilnego systemu Windows.
    > To kiedy Ty ten Android datujesz ?

    Android to świeży wynalazek, młodszy nawet niż iOS.

    > Czytaj co ludzie piszą a nie wymyślaj pierdoły. Na początku napisałem, że go
    > nie używałem i dokładnie napisałem skąd wiem, że do d...y był.

    Nie, nie wiesz tego jaki był, skoro go nie używałeś.

    --
    ALEX Alpha MR, Pod Cusimą Cesarska Marynarka Japońska nie tylko zatopiła
    flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy