  • Data: 2013-03-30 16:48:53
    Temat: Re: Wersja Androida
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik John Kołalsky napisał:

    > Jakby był taki doskonały to by nie przegrywał w opiniach z każdym
    > mobilnym Windows jaki się pojawił.

    Mobilne windows pojawilo sie przed czy po symbianie?

    > I co z tego ? Tak samo lata wcześniej powstał mobilny Windows albo PalmOS.

    Ano to, ze mamy postep, narzucany glownie (nie)wyklorzystywanym
    hardware. A Nokia z Symbianem przespali moment, kiedy nalezalo isc z
    duchem czasu.

    Wierzyli, ze takich klientow, jak ja - jest duzo wiecej. JAkich? Takich
    co pierdola szukanie aplikacji na zastepstwo, bo to co dostaja jest
    bardzo dobre.

    Okazalo sie, ze wygralo jak zwykle - marnosc nad jakoscia. MA byc
    kolorowo i fajowo.

    > Po tym czy jest system. Producent napisał sobie trzy na krzyż moduły by
    > sprzedawać.

    ROTFL. Musisz troche wyjsc z przedszkola i przestaniesz bzdety pisac.

    Tak czy inaczej - co jest zlego w tym, ze napisali bardzo dobre moduly
    ksiazki telefonicznej, esemesow i dialera? Przeciez to podstawa dzwoneinia.

    > Tak czy siak badziewie: niestabilność,

    Mialem 3 nokie różnych e przez wiele lat, jakby zsumowac to 10 nokiolat
    lekko. I pamiętam 2 zwisy telefonu. Takie, ze trzeba bylo wyjac baterię
    (raz) zrobic reset (dwa).

    > brak oczekiwanych
    > funkcjonalności.

    JAkich? Dzwonic sie dalo, esemesowac tez. Bardzo wygodnie wszystko.

    Dla bardziej wymagajacych nawet oper amini, skype, gg, fring, icq i
    jakies inne apki mozna sobie bylo uzywac.

    > Android

    A monopol szkodzi.

    Kupie drugi telefon ajki wyjdzie z ubuntu czy co oni tam kombinują
    (pierwszy nie, pierwszy bedzie sredniodzialal)