  • Data: 2013-03-12 15:28:35
    Temat: Re: Wersja Androida
    Od: AL <a...@s...tam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-03-12 15:25, Mr. Misio pisze:

    > hehehe no masakra z tym androidem a awlasciwie podejsciem producentow
    > telefonow do androida... wychodzi na to, ze producent dostarcza crap
    > straszny, bo user i tak sobie wsyzstko poinstaluje...

    przeciez o to chodzi by user sam se dobral to co chce a nie to co mu
    producent da.

    Natomiast Trybun nie zamienial aplikacji dostarczanej przez producenta a
    wiekszosc instalowal jako zupelnie nowe aplikacje.
    Ja mam okolo 180 doinstalowanych aplikacji - niektore uzywam czesto,
    niektore raz na ruski rok (nie przeszkadzaja mi, ze sa zainstalowane).