  • Data: 2024-01-05 13:52:11
    Temat: Re: Wcześniejsze badanie techniczne
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    UĹźytkownik LordBluzgÂŽ?? m...@p...onet.pl ...

    > Wynika, że nie możesz :) Natomiast zamiast Ciebie może ktoś inny
    > dokonać przeglądu. Ja na przykład, jadę autem córy, bo ona akurat
    > jest co rok na wyjeździe w czasie terminu i dokonuję przeglądu.

    No własnie, ze słow kolegów wynika ze nie mogę.
    Uwazasz ze to sensowne i logiczne?

    > OK, nie każdy ma córę czy sąsiada, czy nawet boi się dać komuś
    > prowadzić. Obecnie, można jechać na przegląd po terminie i kary za
    > to nie ma (jeszcze)...chyba że masz "pecha" i Cię złapią ale
    > spokojnie można to załatwić w zgodzie z prawem i dojechać sporo po
    > terminie. Załatwiasz sobie "czerwone tablice" i jedziesz.

    Czyli da sie rozwiazac problem ktĂłry wynika z tego ze urzednicy
    ustanowili głupie prawo.
    ciesze sie i cały czas sie zastanawiam, z czego wynika to ograniczenie.
    Nie umiem znależć zadnego wytłumaczenia.

    > To może zajrzyj bo są tam różne stany opisane, gdzie np nowy
    > samochód ma termin 3 lata, autobus pół roku itp. Zapewne
    > znajdziesz też tam coś dla siebie i po prostu będziesz wiedział.
    > Już samo to, że MNIE pytasz jest dziwne, mając jedną stronę do
    > przeczytania ale czekasz 3 dni aż skopiuję tekst na grupę :)

    Az taki zarobiony jestem. I az takie mam obrzydzenie do czytania
    przepisĂłw.
    Ale pojade niedługo na stacje bo coś zonie stuka w zawieszneiu to
    zapytam u zródła.

    > Tego
    > akurat nie rozumiem w dobie Internetu. Kaczyński ponoć dzwonił do
    > prezesa TVP, zamiast kupić sobie dekoder...bo nie miał obrazu w
    > telewizorze. Ja nie wpadłem na pomysł dzwonienia do prezesa :)
    > ...ale specjalnie dla Ciebie podałem link. Mogłeś przecież sam to
    > znaleźć ale bladego pojęcia nie mam dlaczego NIC nie zrobiłeś w
    > tym kierunku i mnie pytasz.

    To prawda.
    Lubie gadac.
    ale z drugiej strony sadziłem ze jak ktos podaje przepis to po prostu
    wie co linkuje.
    Spoko, idzie weekend, znĂłw nie bedzie czasu bo remont ;-P

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Kpić z filozofii to filozofować naprawdę."